THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Friday, October 29, 2010

rambut kamu memang cantik . tapi kalau pakai tudung kamu lagi cantik

sedih aq tengok perempuan sekarang
tak payah jauh jauh lah
sekeliling aq
pakai tudung cantik je,tapi seluar ketat,baju takde lengan
kalau yang dah memang teruk aq taktau lah kan
dengan mini skirtnya,baju 'adik',rambut macam mandi dekat air yang berkarat,kuku kaler kaler
apa nak jadila wey?
ustaz aq cakap kalau perempuan yang sengaja menayangkan aurat mereka
akan diseksa azab dekat neraka. nauzubillah
ustaz aq cakap lagi kesian dekat lelaki yang dapat isteri yang suka dedah aurat
sebab dah jadi 'bekas' lelaki lelaki lain. astagfirullah !
tadi dekat sekolah aq bukan main spesies beruk betina gaduh
siap tarik tudung nampak kan tengkuk dy yang penuh daki tu
HAHA
kesian kan budak budak nih and aq rasa sedih sangat
sebab dekat tanah arab sana perempuan nya sanggup mempertahankan hukum memakai hijab
sampai sanggup ke muka pengadilan dunia semata mata taknak dedah aurat mereka
tapi dekat sini ? oh tak payah cakap
sebab kat sini makin nak menidakkan usaha perempuan arab sana tuh
kalau boleh mereka taknak pakai tudung sebab nak tunjuk kan rambut dekat lelaki lelaki
oh apa yang bangga sangat ek?
kau fikir cantik kan? haah kau memang cantik
tapi di akhirat nanti kau cantik juga ke ? =.='

aq suka perempuan yang pakai tudung menutup aurat
so sesiapa yang suka aq make sure pakai tudung okay! HAHA *yekyek ada orang suka -.-'


10 ribu orang sayang aku:

anis said...

salam ukhwah .
saya suka anda .
bagus !
ingat kan dah tade lelaki yg macm kamu nih .
sangkaan saya meleset .
anda telah membukti an ne .
tahniah !
thumbs up !

j i e h a said...

saiaa setujuuu ! XD

Aliff Haikal said...

anis : hehe ;') masih ada laki yang cmgini kat luar sana selain sy. btw. thanx :)

jieha : ^_^

Azmina said...

msa kecik2 dlu bila mak sruh pkai tdung, rasa malas je. tpi bila dah bsar ni, rsa tnggungjawab tu dtg dgn sndri. klau nk gi buang smpah dpan rmah x pkai tdung pun, rasa segan je skrg ni.

hehe.. :)

Nasir Bravo said...

thnz peringtan cmnie,,rmai yg dah alpa kot,,,
Kisah Akak Tudung Seksi

aJa said...

ntah pape ntah..pkai jela tdong..
bukannye susa sgt pon..bnde wajib..
alasan panas??gle..kt nerake lagi panas..
nk sgt msok nerake..hambek!

Alia Laila said...

kalau budak2 sekolah kami , dekat sekolah ja pakai tudung .
tapi kalau keluar dari sekolah tudung terus melayang .
tunjuk habis dekat orang rambut yang dibasuh dengan air karat tu . haiyoo

syeraRAWRR said...

i loikkkeee eheeee;)

Aliff Haikal said...

alia: sama je dgn skola kami . hump kat skola bertudung cntik je. kelua sekolah. nah hamik ang dengan rambut cam ape tah

syera: rawwwr ~ :P

fatyn ;) said...

hmm. yes. anda betul. saye sokong 100%. mybe deaorg yg ta pkai tudung niyy rase dah lawa kot . erghh =.= annoying -.*