THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Tuesday, October 12, 2010

marah menyebabkan dendam!


peringatan!
post ini adalah luahan hati aq semata mata
kalau taknak baca sila main jauh jauh
post ni amat merbahaya
repeat again
taknak baca sila get out
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hey kau! aq dah muak lah tengok muka kau
kau orang baik baik tapi kenapa perangai kau suka menyakitkan hati orang lain
setiap kali aq tengok muka kau
aq rasa macam nak sepak sepak je kau
kalau boleh aq nak jerit kat kau biar kau tahu langit tu tinggi ke rendah
aq nak lepaskan geram kat kau
jangan suka sangat menyakitkan hati orang lain
semua orang tau kau ni alim . tak tinggal sembahyang. selalu mengucap
tapi tu lah yang membuatkan aq makin geram dekat kau
kau ni hippocrit !
sekolah agama sampai darjah khas siap dapat pangkat satu
tapi takguna lah kau punya semua tu
baik kau koyak bakar buang dalam laut
sampai buat dosa kat orang pun kau taknak minta maaf
apa kau fikir ? kau fikir kau buat salah tapi orang tu yang kena minta maaf seolah kau takde salah
lepas tu kau boleh kutuk belakang aq konon aq yang buat masalah dengan kau
pura pura baik dengan semua orang konon kau takde salah
padahal kau tu banyak dosa tau.tapi kau tak sedar semua tu
sebab kau fikir orang alim macam kau tu konon tak banyak dosa
aq taktau lah kalau orang alim macam kau pun perangai macam gitu
tak heran lah ustaz/ustazah pun boleh kena tangkap khalwat
bila lah kau nak sedar ?
atau kau nak aq sedarkan kau?
SPM dah nak dekat lah,kalau boleh aq taknak la hati aq penuh dengan kemarahan
tapi disebabkan kau! setiap hari hati aq rasa nak meledak
bagi aq selagi kau tak minta maaf atas kesalahan kau
kau adalah orang yang paling hina
-
-

0 ribu orang sayang aku: