THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Sunday, September 19, 2010

ragam kehidupan . wa talak tawu wo !

semalam masa open gate kat rumah kawan
Q : alep ! kau makin hitamlah
Aku : woi, mana ada !
Q : yelah ! aii. takkan balik penang terus hitam kot
Aku : ?!@$!$!


wuarh! aq makin hitam ke ?
mana ada, biasa je la
Q kau buta la. mana ada aq hitam
siod ah kau . aq bukan hitam , cuma gelap sikit je. ala sikit je ! haha
aq nak putih ! boleh tak ? haha
yelah yelah Q, aq tahu lah kau putih
tapi putih kau pun pakai bedak. haha
stop stop !
*Q adalah seorang wanita . :D




tadi masa pergi open window kat rumah kawan

Aku : wei Y, ape cer hah member kita kat kedah tuh ?
Y : si di_h tuh ?
Aku : yelah, siapa lagi kan
Y : urmmm aq nak citer ni kat kau, tapi jangan bagitaw sape2 aq cerita eyh
Aku : errr? okay okay
Y : member kita kat sana uh dah nak kahwin lah, bulan 7 hari tuh dy dah
bertunang
Aku : what ?! bertunang? wea baru form5 la. macam mana leyh nak kahwin
ni ???
Y : aq rasa kau faham la kenapa kan
Aku : maksud kau ? dah kena ?
Y : dah kena pun, dengan mamat motor. atas kerelaan sendiri
Aku : Ya Allah. biar betul wei, asal jadi camgitu
Y : aq taktahu kenapa . tapi memang dy dah berubah and aq tak anggap dy
kawan aq
Aku : tak sangka woo ! =.=''


apa perasaan kauorang bila dengar yang kawan kau dah kena ?
lagi lagi kalau tu kawan baik kau . kira di mana ada kau di situ ada dia
waaaa ! sedih kan
lagi lagi kalau masa sebelum pindah dy baik bagai
tapi bila dah pindah nun jauh di sana dy berubah
pheh, omputih kata apa ' drastic change '
haha !
aq pun tak faham laaa . kenapa tah dy boleh gadaikan maruah dy
dengan mat motor lak uh. aduiii di_h kenapa lah kau salah pilih orang weh
inilah akibat bila salah pilih orang dalam bercinta
akibatnya ..........................................................................................................


2 ribu orang sayang aku:

FaizalSulaiman said...

ini yg kadang2 faizal takut terjadi pada adik beradik sendiri.

alep jaga diri baik2.zaman sekarang ni..menakutkan lah

Ckin Kembaq said...

Nk jaga time alm remaja ni memang susah..banyak pengaruh..banyak dugaan..terpulang kt diri sendiri..pengalaman kwn sy dah dijadikan tauladan...