THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Saturday, September 25, 2010

budak sekarang memang kuangjaqqq !

budak budak zaman sekarang dah terhakis kan sifat berbudi bahasa
lagi lagi yang sekolah rendah
haih. payah nak jumpa kalau yang sopan kalau jumpa orang lebih tua
yang ada pun hagham ,perangai macam natiays !
sama macam yang aq jumpa tadi masa dalam bas nak keluar gi bandar
heh. rasa cam nak sepak sepak je bebudak uh
kuangjaqqq ~! hahaha

tadi masa aq nak tunggu bas pergi bandar dalam kul 3.15
masa uh hujan lebat lah juga an . so aq tunggu la kat port biasa aq tunggu bas sebelum ni
then tengah tunggu tunggu , tak sampai sampai basnya
tetiba aq dapat mesej dari kawan aq yang dah naik bas dulu cakap bas tak lalu kat port aq uh
aq punya bengang lah kan. dahlah hujan.
takpe . sabar je . so kena lah tunggu bas kul 4 pulak
masa tuh hujan memang lebat bapak ah, sampai kilat sabung menyabung *hentam jela
then hujan renyai renyai sikit,apa lagi aq terus ah lari kanak kanak pergi busten . haha
pas dah sampai aq tengok ramai gila mat motor. pheh boleh lak an buat port kat situ
aq malas ah nak amik port an,so aq pergi je ah kat busten uh
masa aq tengah tunggu bas uh, tetiba mat motor shuitt kat aq
haahhaa. bodoh siot ! dy ingat aq apa ? dah uh laki plak yang shuitt shuitt
gampang gila. hahah ! aq tak layan . euwww ! hahaha
bas pun lalu masa tengah on call dengan kawan aq
masa aq nak naik bas tuh boleh plak an mat motor uh bising bising kat situ perli aq tgh oncall
bangang kan ? hahahaha
then lepas aq bayar duit tambang bas , aq tengah oncall lagi masa uh
so cari ah tempat duduk. tapi yang peliknya masa aq tengah oncall sambil melilau cari tempat duduk, budak2 kecik semua tengok aq dari aq masuk sampai aq duduk
so masa uh aq pelik sangat . takkan aq pakai baju terbalik, takkan seluar aq koyak
hahaha.
aq cakap kat kau sampai aq habis oncall dengan kawan aq pun dorang masih tengok
waaa. dorang sangat terkejut kot tengok orang secute aq ! haha ! *opssssss :p
pas aq ngerling tajam sekor sekor , baru dorang tengok depan
haha. tergelak aq sorang sorang dalam bas uh.
tapi yang buat aq panas ngan bebudak kecik ni
sikap kuangjaqqq dorang nih. masa aq tengah duduk boleh budak kecik belakang aq main sepak sepak kerusi aq. tak macam bangang lak kan, aq sabar jela kan. ikot hati nak bagi aje makan stokin
hahaha
lepas dah lama sikit, tetiba fone aq ada orang call. masa tengah cakap kat fone boleh pulak an budak belakang aq yang tadi tuh memekak menjerit jerit
kau bayangkan lah budak kecik suara macam mana kan. nyaring bapak ! haha
berdesing doe telinga aq. aq terus off call then sound dak tuh. terus senyap. haha
masa dorang nak turun balik rumah, boleh memekak lagi . aq taw lah dy nak balas dendam
haha ! biadap betul budak2 sekarang kan. makbapak tak ajar hape
lagi lagi yang bawak motor macam palesit, padahal kaki tak sampai, kalau xcident tuh aq lah orang pertama tepuk tangan depan dy. kalau jadi mayat . alhamdulillah . hahaha
macam macam ah sikap negatif budak zaman sekarang. haihhh, macam ni nak lahirkan rakyat Malaysia yang berwawasan. =.=''
insaf lah sebelum anda di insafkan. haha !

lupa lak nak cerita pasal aq pergi bandar. haha
tadi just teman kawan cari present untuk bufday awek dy
Awww ! so sweet lah mereka ! hahaha :D



2 ribu orang sayang aku:

::..pr.skYleto..:: said...

agak2 yep dak2 tuh gay kot..huhu

Aliff Haikal said...

skyleto : hahaha idk la.