THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Thursday, August 19, 2010

tak pandai meniaga ke hape hah

tadi petang aq follow bapak aq pergi bazar ramadhan kat bandar
terpaksa okay T_T

(kejadian kat bazar ramadhan)
aq : abang, kebab daging 1 eyh
penjual : okay dekk,tapi tunggu jap eyh,tengah buat
aq : takpelah, saya pergi pusing2 1 bazar dulu . nanti saya datang hamik

so aq pergi lah cari makanan lain dengan bapak aq
dah habis beli and pusing satu bazar tuh
aq pergi lah balik gerai burger yang aq pesan kebab tadi tuh

aq : bang, kebab daging yang saya pesan tadi mana
penjual : kebab ? dekk, abg tak jual kebab , abg jual roti john
aq : lorh? tadi kan saya pesan kebab pastuh abg yang cakap ada. sekarang dah takde dah? putar alam betul lah +__+
penjual : abg salah dengar lah

bapak : cakap lah takde dari tadi !
aq : dahlah ! hehh

aq dengan bapak aq pon blah dari gerai tuh dengan geram yang amat sangat
baru puasa yang keberapa dah pekak badak
susah betul lah
habis basah ketiak aq nak pergi cari gerai yang jual kebab daging kat nun hujung sana tuh

shitttt T_____T

___________________________________full stop____________________

1 ribu orang sayang aku:

shahirahsofie said...

sabar jelah nan orang macam tu .
biase laa , nak untung punyer pasal .
sumer bende cakap ade ,
last2 . habuk un takde .
lalalala~ chill (: