THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Sunday, August 15, 2010

do u have a mukaBUKU?

Do u have a facebook ?
you lah ! sape lagi i tanya
bhaha!
owkeyh owkeyh
kita kembali ke alam realiti. haha!
siapa yang takde facebook jangan baca !
hah! sahlah anda anda nih ada facebook kan
eh eh. jangan tipu ! berdosa nyah ! haha

sekarang nih facebook makin fofular meh
baik orang dah nak mati,baru nak idup or orang yang mati hidup semula .*errr ade ke ?
boleh kata semua lah ada facebook
siapa yang takde facebook uh, dikatakan ketinggalan zaman ?
yeker ? ntahlah.
tengok kan dah melalut ! grrrr! +__+

sebenarnya aq cuma nak cakap jek yang
  1. kakak aq
  2. abang aq
  3. aq
  4. adik aq(13 yo)
  5. adik aq(11 yo)
  6. adik aq(9 yo)

semua dah ada facebook
hah! yang kecik kecik cili padi adek aq uh pun tergedik gedik suruh buatkan facebook
gedik u know! dahlah kecik. pergi bukak buku jelah kan
takyah nak buat facebook facebook nih
tapi almaklumlahhhhh~~ apa gunanya kawan mereka di sekolah kan?
so, sebabkan aq nih taknak buatkan mereka mereka facebook
mereka mereka nih mintak lah kawan mereka buatkan
balik sekolah jek ' tepi tepi! aq nak bukak facebook aq'
huh! gedik kan. baru umur 11 and 9 tahun
takpelah Aliff haikal. adek kaw jugak kan . haha!
lagi 1, mak aq pon ada hajat nak buat gak facebook!
haha! shhhhhhh~~ +___+""

________________________________________full stop

3 ribu orang sayang aku:

gadis merah jambu said...

haha. sme la. adek2 elly sume wat fcebook~ smpai promote kt jiran sbelah rumah~ haha~ penangan fcebook nie kuat betul. ;)

Aliff Haikal said...

haha. biar betul.
rajin sgguh smpy promote kt jiran
tp mmg ah. kuat betol penangan dy
huhu

gadis merah jambu said...

haha. biase la. nme pon budax2. law dpt bnde yg mnarik mule la kecoh. haha. ;p