WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Friday, December 31, 2010

jom ubah kita punya perangai :D

HAPPY NEW YEAR !
HAPPY NEW YEAR !
HAPPY NEW YEAR !

hah ! amacam ? meriah macam kat dataran merdeka tak?
eleh mana ada meriah kat sini ! nak tipu je kalau ada yang cakap meriah tu ;p
first of all umum tau kan hari ni kerjaan bagi cuti kat semua pekerja kan
cuti umum la katanya!
tapi aku tak dapat cuti pun . kena kerja macam biasa
tapi yang bestnya dapat cuti ganti bila bila masa sahaja sebagai bonus untuk hari ni
HAHA
not bad lah kan :D
lepas tu tadi masa nak balik memang ramai gila kat bandar tadi
ohh jelous je tengok diorang hang malam malam ni countdown new year
T_T sob sob
tapi apa nak buat aku takde kawan nak ajak hang. biasalah semua macam dah hilang XD
tapi takpe lah layan bunga api kat TV2 tadi
rasa jugak lah semangat tu. AHA
aku rasa tahun depan macam nak sambut kat KL lah kalau dapat peluang belajar kat sana
pheh gila teruk azam baru aku ni kan . HAHA XD
okay lah guys. mata aku pun dag berpinar pinar ni sebab kerja lebih masa tadi
penat sangat layan customer yang macam macam kerenah tadi
see you all ! ^^

☆ ☆░░ Happy New Year !! ░░░☆☆

☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░♫░░☆

☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓▓▓░♥☆☆

☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░ ▓░♫☆☆

☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆

☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♥░☆☆

☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆

☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓ ☆☆☆

goodbye 2010 ! welcome 2011 !
semoga apa yang belum dihajati pada 2010 akan dipenuhi pada 2011.
amin :)

semoga tahun 2011 menjadi tahun 'baru' bagi semua perkara
buang diri kita yang lama dan lahirkan diri kita yang baru
INSHALLAH :)

2 komen:

BRO_MONDAY said...

halo geng!!!
samat bekenalan & samat tahun baru 2011...koh koh koh
jap nak folo blog yu jugak!!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "~akTiviTi 1 JaNuaRi 2011~"

Aliff Haikal said...

selamat berkenalan jugak ! hehehe
thanx :)