WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Thursday, December 9, 2010

tanggal 9 haribulan.bulan sebelas dua ribu sepuluh.

MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !
hoyeeah ! hoyeeah !
HAHA akhirnya perjuangan aku dah habis
cuma tunggu masa ambil result je nanti
bye bye sch i'll miss you! XD *ini aku tipu*
tadi baru nak plan bergambar depan pintu gerbang istana
tapi last last hujan turun dengan mencurahnya sedih kami nak tinggalkan istana tu agaknya HAHA
and tak jadi la nak bergambar semua tu
cuma tunggu masa jamuan last year sabtu ni
kasi gempak! XD

pheh tadi paper account objective senang aku boleh goreng dapat la 36 betul
tapi part paper two yang slect ! heh
aras tinggi tuh. kau bayangkan aku terkiyal kiyal nak faham soalan
dah la soalan dia macam soalan taknak bagi aku jawab
kalau tak dapat A aku nak salahkan soalan tu. HAHA
moga moga la aku betul semua. AMIN ^^
btw btw nak ke jawapan objective account? macam malas la nak bagi
request la kalau nak yee.. *winkwink*

takde cerita menarik cuma aku nak online facebook ! nak nak nak HAHA
nak approve semua request . nak canang satu malaysia aku dah merdeka
aku kecoh? peduli hape !
babai!

p/s: hari ni last pakai baju sch.last kacau kawan sekelas.last jalan kaki dari sch.last belajar dalam class . will miss it ^^

0 komen: