WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Wednesday, December 22, 2010

dari school boy ke worker

tolong bagitahu aku kerja mana yang nampak mudah untuk dibuat ?
tiga minit dari sekarang! HAHA

hari ni genap sudah dua hari setengah aku start kerja kat _ _ _ _ _ _ _
fuhhh macam macam ragam manusia aku dapat tengok
dari yang peramah sehingga lah yang sombong tahap gaban
kalau yang peramah tu sejuk je hati aku tengok
tapi jenis yang sombong susah nak senyum tu aku rasa macam nak ludah je kat muka dia
HAHA opsss :P
mula mula start kerja tu aku rasa macam janggal je
sebab mulut aku yang talkative ni tiba tiba macam kena mangga dengan duapuluh kunci mangga
kau bayangkan betapa diamnya aku kat situ sebab tak kenal seorang pun melainkan kawan aku
sepatah orang tu tanya,sepatah aku jawab
then aku diletakkan kat tempat yang memang memenatkan
kat situlah alas kaki,kain tuala,alas meja,cover peti sejuk dan banyak lah
pheh jenis customer yang memang macam nak buli aku
HAHA dia dah tengok barang barang macam kain tuala kat situ siap ukur ukur kat badan
lastlast bukan dia beli,boleh letakkan kat situ je
so aku lah yang kena lipat then hachum hachum kat situ. HAHA
tapi akak supervisor aku memang gempak habis ah . seronok aku duduk situ
plus dengan budak budak lama kat situ yang suka loyar buruk
habis kantoi sifat ketawa aku yang hodoh tu bila ketawa macam orang nak mati
memang best lah kerja walaupun agak penat . heeee~

7 komen:

AM said...

kau bukan jadi waiter kat hotel ke? =.='

AM said...

ouhh. kau dah berhenti kerja kat hotel sebab arak. okayy, baru tahu. :P

Aliff Haikal said...

baru nak balas kau dah jawab . HAHAHA

tapi yang hotel tuh aku amik part time je
kalau ada event baru aku join

Haziq Zainal said...

hotel mana tu? meh aku nak mai. haha

Aliff Haikal said...

ceshhh haziq ! HAHAHA

Anonymous said...

SAYA NAMPAK ANDA (!) HAHAHAHA ;DD

Anonymous said...

Real Naked Celebrities - Daily Nude Celebrities, Supermodels. [url=http://populararticles.info/celebrity-stolen-clips.html]populararticles.info[/url]