WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Sunday, December 26, 2010

lampu lip lap kat kereta & motor

Malaysia menang . semua blog opss kebanyakkan blog buat pasal bola ni
hee'eleh macam la kita tak de tv kan. HAHA :P
bagus la juga dorang buat,tunjukkan rasa cinta kat negara :D
habis indonesia kena ganyang! . HAHA

aku jelous sebenarnya ni
jelous dengan kawan kawan aku yang dah ambil lesen kereta
aku pun nak ambil gak,tapi memandagkan fulus pun nyawa nyawa ikan
so kena la kerja dalam sebulan then terus daftar ambil lesen .
masa tu aku nak mendabik dada . HAHA :D
gila kau!, jangan niat jahat ,nanti Tuhan tak makbulkan doa baru tahu. =='

actually aku nak tanya sikit
apa guna lampu signal kat motor dengan kereta ?
buat hiasan eh . atau buat lampu lip lap untuk hari raya ?
aku geram dengan sesetengah pemandu ni
bukan reti nak bagi signal kalau nak belok ke kiri ke kanan
yang dia tau belok sukahati makbapak nenek dia je
kalau masa tu exident or kena langgar bontot ke tau pula nak melalak kat situ
kalau kejadian ni berlaku kat aku, memang aku tampar je pemandu tu
tak kira la lelaki ke perempuan ke pondan ke
lagi lagi yang jenis nak cari salah orang lain,memang mati kau kat situ
HAHA ambil kau aku marah gila lah dengan orang macam ni
dah disediakan lampu signal bukan tahu nak guna
bodoh tahu orang macam ni ==' memang minta maki
emosional plak aku malam malam ni. haiyarkkkk !
esok aku kerja lah,nasib baik morning . so boleh balik pukul 4.3o. HAHA :D

0 komen: