WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Sunday, December 12, 2010

aku bukan playboy nak 400 buah hati


*tepuk tangan kuat kuat*
tahniah kepada syera sebab jadi follower aku yang ke-400
oh sungguh tak sangka dah 400 follower aku kankan
untuk yang follower sebelum ni pon aku ucapkan terima kasih banyak banyak sebab follow
kasi muaaaah sikit ! :*
actually si syera ni budak satu sekolah aku juga . opsss ex sekolah sebenarnya
kenal juga la syera ni
satu istana sekolah . HAHA
actually aku kekurangan mood lah nak taip entry
padahal aku banyak cerita nak taip nih
tapi setiap kali aku nak tulis mesti mood tu hilang pergi mati =='
huh terpaksa lah meng-draft-kan dulu post tu
post ni pon aku just nak ucap tahniah je
padahal mood tak seimbang nak tulis
HAHAHA
okayokay aku sedang mencantikkan blog aku yang cute mute ni
kasi eye shadow,lipstik, blusher sikit . ohh kantoi blog aku female . HAHA
aku saje bagi jantina blog aku ni female sebab dia setia mendengar masalah aku
sayang kau blog! :)
babai ! ^^

3 komen:

❤Nadhratul Basyirah Amirudin❤ said...

kalau award jadi makgad cni ade x??muahaha :P

Aliff Haikal said...

muahahahahaha mana ada sebab sini memang dah ada 'penjaga' HA :P

Sharina Hakeem said...

huhu./. cik blog pasti hepi =)