THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Monday, December 20, 2010

kau ada adik macam ni?

AMARAN KERAS !
pastikan anda bukan dari golongan wanita mengandung,makcik makcik yang sakit jantung,pakcik pakcik yang ada kencing manis atau budak budak yang suka muntah hijau
untuk membaca post yang aku buat ni
HAHA
-
-
-
-
-
-


HAHA senak tak perut kau baca ?
perut aku bukan setakat senak , usus kecil dengan besar berbelit dah ni
HAHAHAHAHAHAHA
gila ah beb. anak anak sekarang. adoiyaiii =='
tapi memang kelakar gila vavi ah XD

3 ribu orang sayang aku:

Burp said...

hahah terlalu kreatif budak2 skang! :D

aBidaH said...

haha...klar tol....
adik sape r ni

aiDieNa said...

Anak sapo lar tu.. aku takot nak baca.. tapi aku baca jugak.. aku baca jugak tapi aku takot.. aku takot.. bla.. bla.. bla...