THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Friday, April 1, 2011

AFTER A FEW DAY

hello ! :)
i've get new job
hahaa
tak sabar nak mulakan hidup kat tempat baru
tempat baru aku ni bukan pusat beli belah macam parkson tu
tapi gerai yang jual makanan bergoreng
huyooo :) best lah siot
nanti dapat makan free . HAHA :P
seriously aku terkejut tau bila dapat gaji bulan 3 kat parskon
tak sangka gila macam mana boleh dapat sikit gila babeng !
huh penat aku kerja je , sikit je dapat
malas nak cakap panjang panjang , alhamdulillah je lah

argh ! takde cerita nak share
sorry entry membosankan ;'(

0 ribu orang sayang aku: