THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Thursday, April 21, 2011

BILA HALAL HARAM DAH DI LUPAKAN


ASTAGFIRULLAH-AL-AZIM

baru bernikah sebulan yang lalu tapi dah hamil 4bulan
apa maksudnya tu ?
maksudnyaaaa si krisdayanti ni menghamilkan anak luar nikah atau bahasa kurang ajar nya anak haram
walaweyh gilaaaaaaa memang gilaaaaaaaaaaa
ya ALLAH apa nak jadi dengan si krisdayanti ni sampai sanggup buat macam tu ?
tahu lah tengah hangat bercinta tapi sampai takboleh fikir halal haram
dia fikir dia dah menikah dengan raul ni boleh tutup semua ni?
nauzubillah min zalik !
siap boleh canang satu dunia yang dia hamil 4bulan even baru kahwin sebulan jek
nampak kan kebodohan yang terlampau si krisdayanti ni
elok-elok je dia melahirkan anak halal dengan si anang tapi bila dapat dekat si raul ni habis kena ganyang kau sebelum menikah
kesian nasib anak dia nanti kan , walaupun dia artis hidup dalam glamour tak semestinya hukuman Tuhan dia tak dapat
berzina sebelum kahwin adalah dosa BESAR !
ini lah kawan baik dato' siti nurhaliza
mesti geleng kepala siti dibuatnya !
ehhh , no wonder lah BALA TUHAN asyik timpa indonesia,
halal haram dah ditolak ke tepi , hanya tahu keseronokan duniawi je
tak hairan lah kalau tiba-tiba tsunami paling dashat hempas indonesia
kuasa Tuhan
WALLAHUALAM :)

2 ribu orang sayang aku:

nursyamime said...

ha..ha!ad bc pasal ni..
apa la KD..
kwn baik dye yg kawen bertahun pun xdpt anak ag..
ish3..bala-bala..

Idah said...

atau ramai2 rakyat kita jgn bagi KD masuk ke negara ini....ada pendapat lain?....