THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Tuesday, March 29, 2011

IT'S TO MUCH LAH


tak habis habis agama islam di hentam oleh orang orang kafir ni
apa lah yang mereka tak puas hati nya
kalau diorang ada agama
takkan lah agama diorang tak mengajar tata tertib adab semua ni
memang tak mustahil lah semua ni sebab dunia dah nak akhir zaman
bermacam macam tekanan hebat yang harus dilalui umat islam
so zaman ni lah kita harus kuat menentang semua tekanan ini
islam HEBAT !
jangan sekali kita tunduk di bawah telunjuk orang kafir walau pun dunia sekarang dikawal oleh mereka
tolong . saya minta tolong sangat hormati lah agama islam ini macam kami hormati agama agama lain kat dunia ni
saya minta tolong sangat :)
awak tahu tak awak
'orang kafir akan menjadi api pembakar umat umat islam di neraka kelak'
nauzubillah min zalik

3 ribu orang sayang aku:

shasha said...

Allah , sedih apabila baca tu -.- '

maisarah said...

semalam baru buka page that girl. serius macam apa je. suka hati dia je nak hina nabi lah apa lah. semoga dia diberi hidayah n doakan dia sempat bertaubat sebelum nyawa dia diambil olehNya.

red said...

Aku dah pernah baca dalil2 ni dalam internet... Diorg akan berpegang pada dalil2 ini untuk terus terpesong... Mereka golongan orientalis akan memesongkan akidah manusia dgn memaparkan hadith yg nabi Muhammad kuat sex dan jahat... Kita perlukan ilmuan Islam utk menepis dalil2 tersebut....



btw, ni org Indon kan??? Indon ni tak yah cakap laa... kawen campor antara Islam dan Kristian pon dibenarkan... Indon ni negara pelik sikit... hehehehe