WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Saturday, April 16, 2011

SAYA GILA CAMERA , KISAH APA AWAK ?








today is my holiday day !
horrayyyy . HAHA
hari sabtu cuti setiap minggu
motif ? nak tengok AF :p
mula-mula ramai yang cakap ' wahhh kau cuti sabtu , best nye!'
then aku cakap ah ' cuti pun nak tengok AF '
orang-orang tu pun balas balik ' hek eleh, semata-mata . motif sangat '
HAHA
kisah apa aku ? :P
hari ni aku hang out lagii
hoho
sesi menghabiskan duit pun berjalan dan terus berjalan
hari ni keluar lagi dengan FAZIL dan akan ada perkataan ' lagi ' itu
macam biasa lokasi wajib dalam list tempat lepak-lepak
apa lagi macdonald lah ! :D
tapi hari ni kami ( cewahhh kami lah siot ) ditemani oleh sekuntum bunga
tak dapat dikenal pasti bunga apa . HAHA
so memang kecoh gila nak mampus dengan masing-masing nak ambil gambar
choppp choppp lupa nak cakap aktiviti kami yang wajib ialah photoshoot even kami bukan model mahupun artis . terima kasih
sambung balik , then memang kecoh gila even hanya ada tiga mulut -,-
sampai kan budak perempuan bertudung kat belakang kitorang boleh ketawa-ketawa sinis tengok gelagat kitorang yang macam beruk jumpa camera . HAHA
tapi seriously makcik kat depan meja kitorang pun macam nak interframe ambil gambar sekali tapi disebabkan malu dia pun hanya melihat sambil menelan air liur -__-' HAHA !
gurau jerk ! tak de lah sampai menelan air liur . haishh percaya sangat ! :P
beb ! lupa nak bagitau
beg domo dah menjadi kepunyaan aku . LALALALALALALALA~

P/S: shopping beg jalan yang vogue nak bawak pergi KL buat plessing kat PAVI -,-' . sila muntah hijau sekarang !

6 komen:

Nurul Aida Shafiena said...

ekal , nak jugakk ! :(

LaLa mhdnor said...

saya pun giler gambar gak...
lau nak bergambar tu,ajak la saya...
xyah la malu2...
hahahaha

Aliff Haikal said...

@Nurul Aida Shafiena turun kluang .HAHA :P

prmpnsmpn said...

HEMM HEMM ~ geli hati betul aku baca ==

Siti Nurhamizah ツ said...

ape sehh DOMO tuu ! Grrr'

shida sajee.. said...

Mahu beg domo itu .. boleh ? >.<