WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Sunday, November 14, 2010

satu post untuk tiga minggu !

Assalammualaikum !
hah terkejut ke tiba tiba aku bagi salam ? HAHA
sengal la :P
okayokay tadi buka blog ni then perasan something dekat chatbox oren tuuuu
hah apa lagi. award la sayangs ! ^^
okayokay sebelum aku offline sampai 9/12/2010
aku nak langsaikan dulu hutang ni
kang tak berkat aku jawab spm nanti. BHAHAHA XD

award yang pertama datangnya dari dia yang sangat baik hati
interesting ke blog aku ni ? HAHAHA
terima kasih banyak banyak ye tuan blog. ni yang i sayangs lebih ni. XD
hoihoi ada syarat pulak daa! :D
layan jela yea :)
1. dunia-ctie.blogspot.com di mata kalian..
blog you sangat chumil lagi lagi header! awwww comel sanat! HAHA *manja doh*
2. nama blog anda & kenapa letak nama tu..
nama rasmi ekaldude! ^^ sebab i laki you. HAHA :D
3. nama url blog anda & dari mana datangnya idea tu..
http://ekaldude.blogspot.com . asal dari kampung. eh eh takla. HAHA idea ni datang masa aku tengah frust gila nak cari apa laa nama yang sesuai sambil gigit kuku kaki XD then tergigit kulitnya apa lagi ouchhhhhhhhh! hah terus i terpikir nama ni
*macam pelik je insiden ni kan?* HAHAHA sahih ke tak ? :P
4. apakah kaedah dalam penulisan blog anda..
kaedah pemerhatian . HAHA ohh blog ni sukasuki jeee.. tiada kaedah kot :)
5. apa perasaan anda bila lihat blog orang chantek & menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kadang blog sendiri menarik tapi merendahkan diri)
hey i cabai youall punya mulut cakap blog i tak cantik. HAHA jokejoke
ohh bila aku ternampak blog yang cantik ofcourse lah jelous ! :D then mula lah gatal tangan nak tiru dia punya design. tapitapi aku taknak lah curi identiti orang lain. kankan
6. bilakah blog anda diwujudkan..
5bulan yang lepas sebelum aku nak spm. XD
7. siapakah orang pertama yang tahu & menjadi pengikut/sahabat blog anda..
sebab kan dah limabulan yang lalu. i dah lupa laa siapa . HAHA XD
*terukkan aku?*
sebabnya ni blog yang second.. so aku punya la excited heboh satu dunia suruh follow
so siapa yang pertama tahu tu aku pon taktahu. XD
kalau siapa rasa dia yang pertama tu sila la tampilkan diri ! XD
8. sila tag 5 nama lain untuk menerima anugerah tersebut & paskan syarat-syarat ini..
1. aida
3. huda

done ! ^^
copy yang ini ye ! ^^
1. ekaldude.blogspot.com di mata kalian..
2. nama blog anda & kenapa letak nama tu..
3. nama url blog anda & dari mana datangnya idea tu..
4. apakah kaedah dalam penulisan blog anda..
5. apa perasaan anda bila lihat blog orang chantek & menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kadang blog sendiri menarik tapi merendahkan diri)
6. bilakah blog anda diwujudkan..
7. siapakah orang pertama yang tahu & menjadi pengikut/sahabat blog anda..
8. sila tag 5 nama lain untuk menerima anugerah tersebut & paskan syarat-syarat ini..

award ini pula telah diberi oleh akakcomot! HEHEE :P
thanx yaw farah sebab bagi award ni
sygs lebih jugak. :D
*fuhfuh lega takde soalan* HAHA


p/s: whoa whoa whoa tak sangka SPM dah dekat. so masa aku nak online pon dah tiada. XD
sesiapa yang baik hati tu tolong la potong kan kalau ada rumput or lalang dalam blog ni. thenthen kalau ada stakler/anon/peeps yang sopan tolong semburkan shieldtox yeee.. HAHA i taksuka virus you :D
okay babai ! ^^
9A's !

1 komen:

C.C.F said...

adik ekal.., tQ tQ tQ... ((^__^)) <33
p/s : blog kak ct xchumel laa.. ehhee..
(malu2.. *__*)
~> gud luck 4u spm! & go chayok2 ea! ((^__^))