WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Friday, November 12, 2010

ohhhhhhhhhhhhhhmaiGOD!




firstly aku nak minta maaf la kalau bila korang buka blog ni asyik asyik post yang sama je
so tahap kebosanan korang mencecah 110 darjah celcius agaknya
HAHA
memang aku agak malas update blog ni
aku cuma jenguk jenguk je blog ni mana tau dah tumbuh lalang ke kan
XD
kalau yang tinggalkan jejak tu aku terjah balik
mana yang follow aku . aku follow balik
yeah tu semua bila aku rajin rajin dan rajin. HAHA
agak agak korang sekarang aku rajin ke malas ? :P
okay okay berbalik pada bumi yang nyata
petang tadi aku rasa sangat sangat cool and tak tensyen lagi dah
sebabnya baru tadi aku turun town XD *ayat nak bajet*
ni semua sebab kelab aku buat jamuan akhir tahun
makan pizza tu! HAHAHA
jelous tak jelous tak? :P
actually bukan tu yang merelex kan aku
tapi masa jalan jalan sekitar bandar tu
pergi sana pergi sini dengan geng geng aku
fuh fuh sangat best lagi lagi masa tunggu budak perempuan shopping
kau tau la kan bila perempuan dah shopping
dunia yang nyata pun dia lupa. HAHA
and aku suka ayat kawan perempuan aku sorang ni
'perempuan ni pilih betul betul and sangat teliti'
ohhhmaiGod . yekerrrr ? sila jawab . HAHAHA
okayokay sangat banyak ketawa tidak baik untuk candy SPM macam aku
babai

0 komen: