THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Saturday, November 13, 2010

hish kejinya

*amboii bukan main sedap ek comolot*
hari tu krisdayanti
sekarang si mamat bajet bajet bajet ni
alahaiii dunia
dahdah malas nak kutuk maki hina
kang kena saman tak pasal pasal
aku saja buat entry pasal ni nak tunjuk kat masyarakat dunia betapa megahnya si nabil ni
dengan kekayaan dia sekarang
kalau insiden terrrrrrrpeluk Irma depan umum dia boleh buat dengan selamba
takkan lah benda alah ni dia tak boleh buat kan ? HAHA
pape pon nabil. kalau ni kau ke bukan kau ke
aku kisah apa
aku mana suka kat kau sejak masuk raja lawak
macam bodoh je lawak kau semua tu
haihhh dunia dunia dunia

making-sweetness abang nabil. *puipui* jangan saman saya yek. ramai lagi yang buat entry pasal ni =='

4 ribu orang sayang aku:

syaiza - chan said...

ya allah...!! nabil ke nie ekal...
eeiii..geli jerkkk..huhuhu..cm x cye je lorhh..
ooo....ekal x ske dia eh...ala...x sma pndgn dgn ceja larr pulakk coz ceja mnt lawak dia lorhh...hehehe

Aliff Haikal said...

ceja: haha ekal taktau la betol ke tak. tp mcm dy. tgok rambut,telinga dy kan sama.. :D
oh minat eh?> hehe no cmnt :)

Satu Hadiah Malam said...

wow tak sangka

evagebob vid said...

gebob pom xsuke dia..lawak ntah pe2..