WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Friday, November 11, 2011

CONTEST GAMBAR SPONTAN BERDIALOG


Assalamualaikum dan salam sejahtera
ada sihat?
hikhikhik hari ni aku nak join contest made by my friend
yelah nak kena support usaha kawan sendiri
lagipun hajat nak menang hadiah seperti yang di canang-canangkan iaitu MADE FROM RUSSIA ! gila kau taknak . ahaks
so sesiapa yang nak join , cepat - cepat lah join weh , bukan susah nak menang cuma letak dialog yang kelakar then kalau menang dah dapat hadiah oversea . HIHI
okay lah , siapa cepat dia dapat :)
due date 31DIS2011


aku pertaruhkan dialog yang kelakar (kot) ni , kepada kawan-kawan yang muka dia terlibat dalam ni , wa mintak maap manyak-manyak . haha chiaooo :) so aku nak tag kepada insan-insan yang bertuah iaitu arol mubin,zharif azis,aida shafiena,sharifah syahira,syafiqah. korang jangan letak dialog yang kelakar sangat tauu :P . err aku teringin sangat nak tag sis maria elena,dia kan funny . ==, , hikhik . sis kalau nak join , join lah :) kbai .


1 komen:

AM said...

Insyallah, nanti aku join. Lagipun due date lambat lagi. Kena selongkar gambar-gambar lama. :D