WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Monday, January 23, 2012

TERUSKAN MENYOKONG (y)

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

siapa dapat teka berapa lama dah aku berkecimpung dalam dunia blogging ni? cepat siapa dapat jawab aku bagi kiss . ops over . maaf ==' aku menghargai lah sangat-sangat kalau ada yang tahu berapa lama dah aku berkecimpung dalam blogging ni , maaflah aku bukan nya nama besar dalam dunia blogging macam sesetengah orang tu , aku berpijak pada nama EKAL DUDE yang maybe ada orang kenal or maybe ada yang terpinga-pinga siapa tu . HEHE :) or maybe ada yang kenal dengan nama HENCEK HAIKAL . ecehh nama nak gempak habis . maaf lah kalau ada yang ter-muntah or geli dengan nama samaran aku ni , tak berniat pun :/

aku bersyukur , syukur sangat-sangat sebab selama nak hampir dua tahun aku blogging ni , blog aku akhirnya dapat diterima oleh semua sesetengah orang . banyak jugak lah yang beri maklum balas positif yang cakap pasal blog aku . thanks :) tapi aku nak mintak maaf bebanyak jugak kepada reader(s) aku yang tanya aku pasal camne nak hias blog lawa , nak hias blog nampak simple . aku bukannya taknak ajar , pleasure . tapi aku edit blog aku pun atas dasar ' on the spot ' punya edit . tak sangka pulak tangan keras tak berseni ni mampu hias blog kecik macam ni , orang cakap cantik . yeke ?==, so aku memang tak dapat nak tolong sangat tapi aku boleh ajar benda yang simple je sebagai contoh cara nak bagi blog nampak simple adalah background blog jangan ambil warna yang gelap-gelap . nak tau lebih ? jom kita google search tips-tips nak bagi blog menarik . hehe


ini screen shot yang aku ambil kat stats , aku terkejut kenapa entry pasal marshanda menjadi top ranking sampaikan 600+ pageview(s) . haa terkejut kan ? haha bukan terkejut apa , terkejut tak sangka , ada jugak orang nak review pasal post marshanda tu . harapnya ada lah marshanda review sikit pasal post tu . eleh berangan je lebih , over lettewww .
entry pasal blogger-blogger terkenal pulak menduduki carta hati stats yang kedua tertinggi , ohsemmm tak silap berapa bulan je aku update pasal entry tu tak sangka mendadak naik . memang terbukti populariti orang-orang yang aku entry-kan tu serious mencanak ! ohmaigucci
setelah berhemas pulas sampai tergeliat jari menaip entry , akhirnya dapat jugak merasa follower beriban . boleh lah feeling-feeling artis sikit . amboi motif sangat . ehh tak lah gurau je , bukan apa , kau ingat senang nak dapat follower beribu ni ? nak dapat seribu pun susah apatah lagi nak berbelas ribu kan . bersyukur dengan apa yang aku dapat . alhamdulillah . thanks kepada yang sudi follow blog kecik ni , kalau rajin panggil-panggil lah rakan blogger anda follow blog ni . sambil menyelam makan ikan , sedap nyeeee >,< teruskan bersama blog aku yeeeeeee . teheeeeeeeee :)
ape yang seribu tiga ratus tujuh puluh ni ? cuba tanya , cuba tanya . taknak bagitau lah kalau takde siapa yang tanya . jom tanya kat entry form . HAHA gedik :/

ehhh tak muntah lagi ke ? okay , memang hati anda semua ni sangat cekal ye ! baguss ^,^


aku taktahu macam mana nak cakap jutaan terima kasih kepada penyumbang traffic tertinggi ni . hari tu tergerak hati nak cek traffic sources and terperanjat macam beruk dapat minum cool blog bila adik aku ( aida shafiena ) adalah penyumbang terbesar traffic ke blog aku . wohooo cepat bangga aida , cepatttt :p . so dengan rendah hati dan hati yang berbunga den pun post kat wall facebook dia ucap jutaan terima kasih . eh aku mengenang budi okay ==,
thanks juga kepada penyumbang yang lain , ni yang sayang lebih ni . itew tayang awak temua tetat-tetat .


pengunjung blog sepanjang setahun and nak dekat dua-tahun mencecah 30k . satu stastitik yang sangat memberangsangkan sampai terangsang anak biji mata tengok . besar kot jumlahnya . tapi maybe korang-korang lagi banyak kan dari blog aku ni . takpe lah , bersyukur dengan apa yang kita dapat lebih baik kannn . hehe :) thanks jugak lah kepada yang tak jemu-jemu singgah ke blog aku sampaikan jumlah pageviews untuk setiap minggu mencecah 100_ . thanks banyak-banyak . TAYANG AWAK TEMUAAAAAA MUAH . gedik(s) . XD

lepas ni aku akan lebih berdedikasi untuk update blog . aku takkan sia-sia kan perjuangan yang telah lama aku lakukan ni . okay ayat sangat kamus dewan . haha kepada sesiapa yang berkecimpung dalam dunia blogging ni , jangan pernah putus asa kalau kita dikecam , di hina , di hack , di spam or anything , kuatkan semangat . biasa lah orang bukan senang nak tengok orang lain senang , kan ? so keep it up berblogging . ikut cara saya . hahaha

terima kasih sudi baca . TAYANG TEMUAAAA NYEWWWWW =,=

8 komen:

Unknown said...

wow !
kalau dua tahun lepass .. 2010 la mula berblogging ?
bagi followers hencek haikal tu sikit kat kite ,banyak dah tu :P HAHA !

NIZAM said...

beribu2? pergh. salute la. aku punye tak sampai 100 pun. (jauh ag kot dari angka tu)

Aliff Haikal said...

@Cik Pensilyup 2010 baru serious dalam berblogging . haha errr banyak ke , belom lg . haha :P thanks

Aliff Haikal said...

@NIZAM takpe , jangan berputus asa kayyy :)

miss secret said...

congrats..

AkuDaim said...

Best laa rmai follower.

Aliff Haikal said...

@miss secret thanks cik ==,

Aliff Haikal said...

@Hadrieyz Al-Yusuff ehhh