WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Sunday, January 15, 2012

PERIHAL DALAM FACEBOOK . =='

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

balik kelas dengan penat lelah nya tiba-tiba hati yang suci murni sejuk bak eskem soda menggelegak umpama air yang mendidih di dalam periuk atas dapur . it about facebook der , entah lah sampai bila tah facebook ni akan menjadi medan perang-perang antara manusia aku taktahu . ==' this incident happen just now . bukak-bukak je facebook terus rasa nak baling je bantal kat dinding .

kalau tak suka orang komen status kita kat facebook , takpayah lah update status , atau pun buat je status tu ' only me ' . takdenye orang nak komen status kita . ini lah jadinya bila tak suka orang komen status , tiba-tiba nak melalak . bukannya ada unsur 18sg pun aku komen , biasa je . pelik dengan manusia macam ni =='


aku komen biasa je , aku taktahu lah kalau dia ni jenis emo ke ape ke , aku rasa takde masalah kot kalau aku komen macam tu , yelah aku tengok takde orang pun nak komen , aku drop lah comment aku . tiba-tiba nak melalak pulak . ohsemmm pelik pelik :/
dia cakap aku keling sebab tengok muka aku macam keling . ohmai . bertambah tak faham aku =='



after a few , keluar newsfeed facebook aku status dia macam ni , for sure lah aku terasa and aku taktahu apa motif dia nak menge-post pasal ni . sakit hati tu ada lah , tapi aku watlekk je .



mana boleh angin belah selatan je meniup , sesekali angin utara nak meniup jugak . tapi tak lah sekencang angin selatan ni . dia masih cakap ' keling ' kat aku . ayoooo hati makin membara . tapi aku watlek je . perlu ke amik port bagai ? nak kutuk , kutuk lah . tak kisahh pongggg :D

updated status . dapat tak ? dalam beberapa minit dia mampu update status yang ditujukan kat aku . aku watlek je . tak nak lah lebih-lebih sebab budak cemni kalau kita makin angin , makin ribut lah menjadi-jadi . haha gelak sikit :D


aku update macam ni je , aku tahu ' mengutuk ciptaan Allah sama je mengutuk Allah ' . perlu ke aku balas balik ? tak kot . okay dah update sini rasa lega sikit .

aku tak cakap aku ni baik sangat , tapi kalau dah mengutuk - mengutuk ni , aku tak rasa tu satu benda yang baik . kalau kau kutuk-kutuk aku , then tiba-tiba Allah tarik balik nikmat muka hensem kau tu macam mana ? cuba lah fikir before nak mengata . pisss ^^
kalau taknak orang comment status , tak payah buat status . dah ! tak lah penuh newsfeed aku . okay ?

p/s : entry ni ditaip secara spontan , so entry ini maybe akan spontan hilang kot . HAHA kbai
sorry lah tak sensor-kan segalam gambar di atas . (Y)





30 komen:

ziera ramli said...

wow ! sangat lah dahsyat budak tuh. hm, dak 2 kwan kau ke alif ?

SITI SORFIENA SYASHA said...

siot -- belagak giler budak tu -_-'

Aliff Haikal said...

@ziera ramli dalam facebook . aku dah remove .

Unknown said...

Nama dia OUH AYAT , patut la ayat dia cam tu ..

Ejie Stylo said...

aduhai daa remove plak.. abis la 3rd komen ak kat situ.. lol =P

nuyen said...

entah hape2. pelik je dia tu. Padahal aliff komen buat muke comel je kan. tu pun melenting. tak fhm, tak fhm

Adil said...

sal bdak tu mrah dtg bulan ke...ô_ô ?
adu aliff bru nk add fb dh limit plak...-,-"

Anonymous said...

sengall la bdk 2...rse mcm nk bg peNyepak kt mulut dy jerr.. =="
awk sabar je la ea... XD

Aliff Haikal said...

@2EV1 budak sekolah je tu , sejak dapat like banyak2 ni , dia terus jadi macam tu . tak sangka . dulu okay je kot =='

Aliff Haikal said...

@Cik Pensil ayat tak melambangkan peribadi . kesian kottt

Aliff Haikal said...

@Ejie Stylo haha dah dah .

Aliff Haikal said...

@nuyen lagi tak faham . nak kata kekwat memang kekwat pun . kalau tak suka orang komen takpaya update kan ? =='

Aliff Haikal said...

@Akei.05add siapa ? haaa

Aliff Haikal said...

@Anonymous nasib baik anda faham perasaan saya T_T

AkuDaim said...

Lantak deme laa Aliff.Aku ttap kwan ko. =)

Putra Shahrizan said...

budak tu tak boleh terima pendapat orang lain , bajet bagus je , noob seh ._.

Diyana Azmi said...

terbaek lah @aliff haikal . den sokong ekau . bdk perasan bgs mmg cm 2 . bajet howt lah ktakan .

iAmCekbolat said...

alep.. tindakan ko tu bgus lahh..
mmg bangang sial la bdak tuh.. belagak sgt.. eee nyampah tgok.. dh la bhasa status mcm bdak2 ./ caihh..

Ziyyad Fahmi said...

aliff : budak tu tak bertamadun langsung. mcm babi je aku tengok. nak maki dy boleh ?

ziera ramli said...

oo yeke. ptot la aku tengok balek da xde. huhu. gila punya olang !haha

aliya atina said...

dia cakap org but dia pon bukan nya ada rupa sgt. bajet photogenic

Naufal Aqli said...

oke , he's on my friendlist too . skrg na delete mamat tu . sumpah menyampah baca komen dya tu .

محمد رازيق said...

hehe. kena jaga2 dngn fb. hehe. salam kenal. jmeput singgah blog, jmput bc BURUNG BIRU SI PEMALU

Aliff Haikal said...

@Hadrieyz Al-Yusuff thanks oh . Haha

Aliff Haikal said...

@sleepyluffy dia fikir semua orang suka kat dia , so noob =,=

Aliff Haikal said...

@CekbOlat-bOlat biasalah budak sekolah . Baru nak kenal dunia . Hehe

Aliff Haikal said...

@Ziyyad Fahmi add fb dia . Haha

Aliff Haikal said...

@aliya atina biasalah orang , dia tengok keburukan orang je tp tak nampak keburukan diri sendiri

miss secret said...

xpenting layan owg cm tu..idup dlm kegelapan..bahasa kamus dwan dy ag tggi dri mr.secret recipe rpeye..mr.secret recipe pun xnk mgalah jugak bhase,mara betol!!heeeheee..BUDI BAHASA TU BUDAYA KITE..sabar2..

FaFa Remina said...

uish , xbek la dia rep komen awk cmtuh .. x gentlemen btol , aku rsa malu plak tgk komen bdk tuh .. cpt melenting .. nie mmg x sesuai d jdi kn future hubby .. oppss~~~ hahaha ~~

awak , follow ma blog eh ^__^