WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Saturday, March 19, 2011

23/3/2011

hello !
gila ah beb dah lama tak update blog ni
traffic pun jatuh menjunam sejunamnya ke atas blog ni
memang tak meningkat lah bilangan follower aku kalau macam ni
HAHA
tapi aku dah lama tak update pun ada sebab
internet kena potong . HAHA
mati kutu aku kat rumah tiga hari tak dapat nak online
lagi lagi facebook tu ha
memang aku jadi 'budak baik' kat rumah bila dah mati kutu
HAHA tak habis habis kena perli dengan akak aku
pui! :P

23/3/2011 tarikh keramat bagi aku
fuhhh tak sangka dah nak keluar result spm aku
tak nak meroyan budak budak ni tinggal tiga hari lagi nak ambil result
kat facebook lagi tu ha tak habis habis nak cakap 'takut takut'
haiyooo, kau takut macam mana pun result tu dah keluar pun
kau menangis lah macam mana sekali pun dah result nak keluar,keluar lah dia
HAHA
gila psiko aku sekarang ni
aku ni ha tak sabar sabar nak ambil result tu
tapi rasa cuak tu pun ada gak, but think positive
tak perlu kot nak terlalu risau sampai kesihatan terabai,makan tak lalu
takdo pekdah nyo jang oii
HAHA
kau orang semua jangan risau
aku akan bagitau punya berapa result aku yang dapat
so kalau aku tak dapat 9A , jangan nak gelakkan pula ! :)
tapii doakan lah yang terbaik untuk aku okayyyy ;D

weh weh siapa minat domo kun?
arghhhhhh ! comel kann domo tu !
nak cari beg domo,keychain domo,baju domo
tapi tak jumpa jumpa lagi sekarang
hari tu terjumpa beg galas domo tapi masa tu tengah takde duit
bila tengok dua hari lepas tu kat kedai yang sama
dah habis beg tu
T_T
sedihhh nya !
dah lah payah nak cari
and ada orang tanya aku kenapa aku minat gila tahap gaban kat domo kun
aku jawab ' SEBAB DIA COMEL'
jawapan artis gitu . HAHAHA ! :D
okay doakan aku supaya cepat dapat cari si DOMO KUN tu
myza dah ada. jelous aku ! :P

BUAT APA NAK MENANGIS LEPAS DAPAT RESULT , KALAU LAH MENANGIS TU DAPAT BUAT GRED RESULT KITA TU BERTUKAR,AKU PUN NAK MENANGIS MACAM TU (katakata akak kat tempat kerja aku)

8 komen:

Anonymous said...

cri la dekat MID...banyakan..=)

Aliff Haikal said...

@allysponti
perjalan dari kluang ke mid tak jauh pula ? XD

shasha said...

bagi duit, aku beli kat mid hahah xD

Invisible Me said...

waaa..
takut gak nie..
nie mesti budak pandai,,cool je..
:)

Emilia Farahin said...

gud luck nanty :)

Aliff Haikal said...

@shasha
lepas tu kau nak kirim kat kluang ke ?

Aliff Haikal said...

@cik fza
mana ada mehh . biasa jep .

Aliff Haikal said...

@Mia Ara tenkiuuuu ! XD