WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Sunday, March 27, 2011

UNTUK PENGGUNA SKYPE DI MALAYSIA !



tujuan post hari ini saja nak bagitau yang aku pun dah ada SKYPE =,='
so sila lah add aku ! HAHA
aku bukan reti nak add orang
lagi-lagi bila dia minta email lah nama penuh la nama skype kejadah semua tu
huh -_____________-'
mana lah aku tauuuu
so korang add lah aku sebab aku tak reti nak add korang
HAHAHAHA !
nanti boleh lah ber-web cam
*keningkening*
:P

4 komen:

adwafarahin said...

xbole2 blaja jugak cmne nk add org..hehe

senang je nk add senang mintak email x pon full name skype org senang la nk add

Aliff Haikal said...

@adwafarahin OKAYY awak add saya lah senang cakap :)

aliya atina said...

ramai nye sayang dye :)

bole add saya --> aliyaatina

FAZIL AJIL said...

Hehe^^ Good luck guna skype .