WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Wednesday, January 5, 2011

saya menang topap !

ingat semalam nak post entry ni
tapi my father dah bubbling suruh offline . so delay kan dia. HAHA :D
ini entry aku buat sebab first time menang game ala ala contest bagi aku
bendanya tak payah letak gambar ke letak quote ke buat entry pasal contest tu ini lah
tapi just comment kat comment form and teka siapa orang yang dimaksudkan
HAHA kau faham tak apa yang aku cuba cakap ni? kalau tak faham sila buat buat faham sebab takde siapa nak terangkan kat kau ;p

hari tu aku saja saja je jenguk blog celoteh MJ
then masa tu dia baru post pasal soalan plus game kat blog dia
so aku try lah jawab soalan dia padahal tak expect apa apa pon masa tu
ingat saja saja dia suruh teka, so aku letaklah 'oprah winfrey kan?' kat kotak komen
then semalam aku bukak blog second aku ni saja nak usha
tiba tiba nampak kat shoutmix katanya 'ada hadiah untuk anda.TQ'
terkejut masa tu tiba tiba ada hadiah apa ni agak blur jugak lah kan *drama drama :P*
then jenguk link yang dia bagi . HAHA terkejut sebab dipilih menang dalam soalan tu
hadiah tak silap topap kot, tak pasti sebab tak dapat lagi kan baru je tahu menang. HAHA XD
alhamdulillah lah kan sebab tak expect langsung nak menang
okaylah terima kasih daun keladi lain kali buat lagi ;)

terjah lah blog dia kasi follow ramai ramai lepas tu join lah contest serta GA dia kalau ada :)

0 komen: