WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Tuesday, January 11, 2011

JOM MASUK U

borang untuk kemasukan IPTA fasa 2 dah dibukan
fuhh bukan main berebut rebut masing masing nak isi borang tu
tak terkecuali aku. HAHA
memang pening kepala cakap kau nak fikir nak ambil course apa
sampai aku ambil masa dua jam menghadap site syarat kelayakan course yang ditawarkan
then aku analisis . fikir masak masak nak ambil apa kan
kalau salah mohon, masa depan aku musnah lah wei !
then masa nak isi UPU tu online facebook sekali
memang cakap kau, satu group yang aku join kat fb ni tak habis habis cerita pasal UPU
nama group tu batch 1993. HAHA mestilah dah tahun lahir pon 1993 kan ;p
kat situ juga aku tanya pasal nak isi UPU ni
tanya pandangan dorang pasal course tu course ni
lama juga nak buat keputusan nak ambil course apa
sampai aku buat status kat facebook. HAHA
tanya mak bapak aku pasal course yang aku cadangkan
dorang tak kisah sangat janji aku minat nak belajar and boleh bawa subjek tu
dorang kust support aku je, tak lah terlalu mengongkong suruh aku ambil subjek yang aku tak minat tapi dorang minat. memang best lah both of you ;)
lepas dua tiga jam aku fikir ,analisis,baca syarat khas kelayakan nya, then tanya orang sana tanya orang sini
inilah keputusan course yang aku ambil untuk masuk IPTA tahun depan
semoga aku mendapat yang terbaik ! AMIN :)

Pilihan 1 * : UiTM - E2210 DIPLOMA PERAKAUNAN
Pilihan 2 * : UniSZA - D2210 DIPLOMA PERAKAUNAN
Pilihan 3 * : UTM - T2271 DIPLOMA PENGURUSAN TEKNOLOGI (PERAKAUNAN)
Pilihan 4 * : UiTM - E2031 DIPLOMA KEJURURAWATAN

nampak kan ? betapa havoque nye aku dengan akaun
HAHAHA
eh eh perasan tak tiba tiba menyelit diploma kejururawatan?
kau jangan nak ketawa eh ! gaji besar tu. lagi pun peluang untuk calon lelaki sangat besar ;')
jangan pilih kursus yang popular tapi peluang terhad okay ;D
berfikir sebelum bertindak .

p/s: lagi empat pilihan akan di fikirkan selepas dapat result

1 komen:

Ermizi Muhamad said...

dulu aku tak fikir macam kau pun . aku apply kos yang glemer-glemer je . nak sangat law . last-last hampeh . haha .

tapi syukur alhmdulillah , sekarang aku dah berdiri dekat bumi gedung ilmu yang paling aku cintai . hehe .

harap kau tak tersalah memilih ye. gud luck bro .

jom masuk blog aku . jangan lupa koment tau . hehe . sekadar meraptkan hubungan sesama bloggers.
http://kerdildesa.blogspot.com/