THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Wednesday, January 12, 2011

kanak kanak didera

sedih aku baca berita pasal kematian adik Nordiana Qistina
kata ibu tirinya dia meninggal sebab lemas
tapi bila dibedah siasat rupa rupanya akibat penderaan
MASHALLAH ! bukan 1 2 kesan dera tu tapi 73 sekali gus !
ya ALLAH sedihnya aku bila insan kecil ni didera sampai macam tu sekali
seorang kanak kanak yang tidak berdosa,tidak tahu apa apa didera macam tu sekali
macam mana perasaan arwah sewaktu didera sebegitu kejam
segala rintihan,tangisan langsung tak membuatkan ibu tirinya berlembut hati
sungguh KEJAM ! tak ubah seperti manusia tak bertamadun
sedangkan kucing pun sayangkan anaknya . haiwan pon tau perasaan sayang tu
ini manusia ! yang dikurniakan akal dari Tuhan , tapi tak tahu apa itu maksud kasih sayang
subhanaALLAH memang hilang nilai kemanusiaan perempuan ni
aku nak sangat perempuan tu diberi hukuman bunuh ! jangan sekadar PENJARA sahaja
kalau tidak dihukum dengan hukuman sepatutnya. tanggunglah dosa pembunuh tu sampai akhirat
biar di akhirat orang orang yang bersubahat dihukum oleh TUHAN MAHA ADIL !

AL_FATIHAH kepada arwah NORDIANA QISTINA

0 ribu orang sayang aku: