THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Wednesday, May 2, 2012

KITA TERLEPAS PANDANG

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHATERA
 


sungguh dalam gambar ni menunjukkan senario sebenar terjadi dalam masyarakat kita . Yang haram menjadi kebanggan , yang halal pulak fikir memalukan . Di dalam perhubungan sendiri , andai betul si lelaki sudi menerima cinta si perempuan , kenapa tak ajak berkahwin je ? kenapa perlu 'merasmikan' mahkota wanita tersebut sebelum dinikahi ? begitulah pemikiran masyarakat kita , yang haram di lakukan , yang halal diketepikan . 

betul kata orang ' ahh nak kawin ni susah lah '

memang susah , tapi kerana susah itu , kita akan memperoleh kemudahan di akhirat kelak .

sharing :) like kalau suka .



5 ribu orang sayang aku:

Hanamiko Sakura said...

betul tu :)

N-I-Z-A-M said...

(-__-)

tu la pasal.

|| amira || said...

setuju !

Sheila Eiman said...

salam...
setuju sangat-2.
zaman sekarang memang terbuka. tapi terlebih terbuka.
kena pandai jaga diri.

anis said...

haha hot didunia hot jugak di akhirat :)