THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Sunday, May 27, 2012

CERITA DI LUAR NEGERI

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Di hari yang berbahagia ini , mood mesti mau ceria beb ! so dengan terlebih cerianya , aku nak update blog dengan cerita yang sememangnya sungguh ceria . Kalau tak ceria , korang bebuat ceria lah . Aku tak tanggung ye :p

Baiklah

Pada hari selasa bersamaan 22.5.2012 , aku sendirian telah bertolak pergi ke Kuala Lumpur . Sebab utama nak pergi KL pun lepas kawan baik aku Fazil ajak celebrate birthday dia pada 23 May , kebetulan waktu tarikh tu dia ada Last Paper exam , so dia terpaksa pergi awal ke KL then aku lambat sehari . Aku menumpang tidur kat rumah sewa dia , so terpaksa lah menjaga adab dan tatasusila ketika berada di rumah orang lain ye hadek-hadek sekalin . okay lawak haha 

Lepas tu , aku pulak fikir yang turun KL ni pun aku bukan selalu , sekali sekala . Time ada duit ni lah boleh berjalan sikit . So at last aku decide nak jumpa dengan kawan matrik aku yang stay KL . Actually perancangan ni dah buat lama kalau aku turun KL aku kena jumpa dnegan dorang . Then tetiba member ajak pergi KL , bagai pucuk dicita ulam mendatang lah yeee haha . Then 23 May tu aku pun berjumpalah dengan kawan matrik aku . Kesian Fazil sebab sambut birthday dia tanpa aku T.T padahal dia ajak aku datang KL pun suruh teman pergi celebrate dengan someone . HAHA Maaf Fazil >,< Tapi takpe sebab beliau dah kena tepung kat rumah sewa beliau malam birthday pada pukul 00.00 23 May . padan muka ! ;p

Okay lah malas nak taip panjang-panjang . mari hiburkan hati anda dengan gambar-gambar yang disediakan . Cehhh macam lah terhibur kan . hahaaa

Kami cuma mampu plessing depan poster jee ! cerita tak keluar lagi ni haaa ! HAHAA bersama Khairul Azwan :)


Kau mampu buat muka comel macam ni ? kau mampu ? kau hado ? HAHA sila gelak ramai-ramai :p
Bersama Khairul Azwan dan Diana 


Anda dihadapkan lagi dengan muka comel yang tak boleh belah ni . Awas kepada ibu-ibu yang tengah sarat mengandung tu , kalau nak muka anak hensem macam ni , sila simpan gambar ni dalam purse anda . sekian . hahaa


Lagi ! :p


Geng Budak matrik yang sempat aku jumpa Alhamdulillah :)
Khairul Azwan , Diana , Ain , Nana , Ku 

Haha nak jadi ketua . Mengada duduk tengah :p


Muka-muka lepas keluar panggung cerita dark shadows yang penuh dengan adegan sex melampau . hahahahaha >.< kitorang main sebat je tengok sebab macam best je tengok poster dia . Last-last hamekau Diana tu dah lah Budak UIA . maaf diana :D


Bahagia gila muka Khairul . 


Kenapa bang ? sakit mata ye ? haha


Agak-agak bila korang boleh couple ? Okay just a joke  ! just a joke ! haha nanti spekulasi pulak kat UIA pasal hal ni ye diana :p


Tak sah kalau turun KL tak pergi Pavillion ye dak ? Hehe setakat pergi dan tengok , itu je kami mampu buat . nak beli baik pergi pasar malam , dapat lah memurah . haha 


DSLR pinjam >.<


Muka teruja dapat masuk Pavi . what the hell ? lol



Tengah-tengah jalan ada abang belon , suruh Diana tolong ambil kan gambar . cehh feeling macam nak buat love story tale dengan Khairul . hehe :p


Tudiaaaa Fazil yang pakai baju biru tu . haha nak kenal dengan dia ? :p
Ni sorang tu Daniel Aschraff , budak facebook , beria nak jumpa sangat . haha jumpa kat TBS je :)

k
TAMAT

sekian sahaja .Like lah kalau suka :3

15 ribu orang sayang aku:

Zharif Azis said...

jumpa jugak akhirnya dengan daniel tu yer =)

ziera ramli said...

fuyyoOoo ~ syioOok gle . hukhuk. itu je yg mampu aku ckap. haha

BellaJane said...

kalau hangout ngan member sure best hehe :)

❖ Syaa ❖ said...

Bajet handsome eh semua hekhek K joke ;P

Munirah Shamsudin said...

cakap dgn diana aku kirim salam. cis, kening dia sangat cantik and so do her.

Elie Lily said...

dah lama gila tak pergi Pavi! adik tak ajak punnn! T_T

Cik Pensil said...

wah2 bestnya keluar ngan kawan2

yang baju belang putih tu sape pulak?kirim salam kat dia ek :D

Aliff Haikal said...

@Zharif Azis HAHA tahu takpe :)

Aliff Haikal said...

@ziera ramli Ziera next trip kita jumpa pulak ye :p

Aliff Haikal said...

@BellaJane lagi2 member lama yang dah berbulan tak jumpa . haha ekceli baru sebulan tak jumpa hahaa

Aliff Haikal said...

@❖ Syaa ❖ pergi KL kena lah bajet-bajet hensem hahaha :p

Aliff Haikal said...

@Munirah Shamsudin Dianaaaaaaa! munirah kirim salam ! hahaa . ehh kenal diana mehh ?

Aliff Haikal said...

@Elie Lily err tak tahu pulak akak nak join kalau adik ajak . nanti nanti >,<

Aliff Haikal said...

@Cik Pensil Baju belang putih yang hemsem tu ehhh ? :p

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

penat aku tengok muka kau je...hikhok