WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Friday, March 16, 2012

SEGMEN WARNA HIDUPKU by GadisPinky

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

setelah puas dipujuk dan dirayu oleh cik pensil untuk join segmen ni , dengan rela hati nya aku pun join lah demi memuaskan hati semua pihak . cewahhh ! haha tipu je :p

okay-okay segmen warna hidupku ? kiranya segmen ni adalah untuk kita canang kat satu dunia bahawa warna kegemaran kita adalah warna tuuuu . ha lebih kurang macam tu lah kot . hehe :p

warna kehidupan aku ?

aku suka warna yang lembut-lembut . warna yang tak terlalu garang . warna yang boleh diterima umum . errrr ==' actually warna pilihan kalbu hencek haikal adalah hijau , biru , coklat , ungu dan juga merah jambu ( takboleh taip pink , sensitip ! )

kenapa ?!

EH lupa sebelum tu [ TEKAN KALAU NAK TENGOK KELIP-KELIP ]

ini kerana , warna-warna tersebut adalah warna yang ceria . warna yang sesuai dengan personaliti berkulit hitam manis yang dimiliki oleh aku . cewahhh kalau pakai kaler-kaler gelap , makin tenggelam lah diri ni wahai rakan-rakan sekalian T.T . selain tu , aku suka kaler-kaler ni sebab senang nak bergaya dengan keadaan cuaca yang tidak menentu di Mesia ni . lain lah kalau aku duduk kat korea ke england ke , united kingdom ke boleh lah berplessing pakai baju bermacam-macam kaler . ye dak ? :p

jadi warna pilihan hati kalbu limpa usus serta urat-urat saraf hencek haikal adalah - hijau,biru,coklat,ungu dan juga merah jambu titik ! :p

nak tengok gambar ye ? sat !

ADA BERAN NAK LAWAN KAMI ? OH PELISSS :P

INI NAMANYA MALU TAK BERTEMPAT . TEHEEEE :P

1 komen:

Unknown said...

haha, join jugak yer.. Eh, lupe pulak dia kan tengah rajin sekarang ni.. hehe

owhh.. ada abang sorang, kakak sorang empat orang adik ya? Hencek Haikal senyum lebaq ^________________^