WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Tuesday, August 2, 2011

PUASA DALAM ASRAMA MEMANG MACAM INI

puasa tempat orang
best kot . HAHA
nak tahu tak
aku nak cerita sikit keadaan berpuasa dalam matrix ni
seriously aku tak pernah menghadapi benda ni sebelum ni
kau nak tahu
kat sini kitorang semua gunakan konsep ' FIRST COME , FIRST SERVE '
walau pun aku tak tau sejak bila konsep ni diguna pakai
tapi let you know
siapa cepat dia dapat tau kalau kat sini
masa berbuka selalunya , selalunya lah kan
aku akan beli makanan juadah berbuka tu sejam before nak berbuka la
tapi bila aku datang , makanan already finish out
demmmmm , you know what ?
terpaksa beli ayam goreng yang last kopek tuu
sabar je , nasib baik ada kuih muih sikit yang dijual
at least dapat gak meng-variety kan juadah
tapi tu lah yang aku terkejut
bukan main berpusu-pusu orang datang beli juadah bebuka kat cafe sini even baru pukul 4 petang ! -,-'
so by hook or by crook aku dengan roomate aku set nak pergi beli juadah tu pukul 5.30
peduli apa dah sejuk ke dah kembang ke , janji dapat makan
tak gituu ? HAHA

ni baru juadah berbuka
belum lagi juadah bersahur
pukul 11 malam pun budak-budak ni dah berpusu-pusu pergi cafe beli makanan
demmmmm lagi sekali
by hook or by crook -,-' kena juga rajinkan kaki turun cafe pukul 11-12 malam
grrrrrr
kalau macam ni lah selama dua minggu
memang tak lah kan . HAHA
tapi aku fikir positif la
at least aku ada pengalaman yang boleh aku cerita kat kawan-kawan , family etc
HAHA
kau hadoooo ? :P

p/s : TAK SABAR NAK BALIK KLUANG 19/8 ! cepat laaaaaaaa

4 komen:

Shyrazrul said...

haha...pengalaman is the most ideal teacher..lepas nih tak payah nak risau lagi dah kan...dah tau dah pe'el orang kat situ..

IMANSHAH said...

saya dh penat jaga budak asrama

Aliff Haikal said...

@Sang Pemerhatiyeah ~ betul - betul - betul ... :)

Aliff Haikal said...

@IMANSHAHhaha , ayat tabole belah :P