WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Tuesday, February 1, 2011

SAD SONG MAKE ME T_T

pernah rasa sedih bila dengar sesuatu lagu
lagi lagi kalau lagu tu memang kena tang hidung hang setepek !
memang rasa nak menangis je kan masa tu
cuba kau kuatkan volume gerenti meraung kat situ
hekhek aku saja je :)
aku admit memang pantang bila dengar lagu yang muzik dia genre sedih
memang dua tiga kali aku dengar sambil tangkap feeling
dahlah cinta second aku ni tak menjadi
terputus tengah jalan
memang sedihh T_T
bila aku kerja kan selalu aku nampak couple jalan jalan sama sama
bila aku tengok rasa jelous sei
aku pon nak macam tu gak. hehehe :P
tapi apa boleh buat,nasi dah jadi bubur
aku sendiri yang bodoh buat keputusan nak break
last last setepek kena tang hidung sendiri ! HAHA
takpe kena kuatkan semangat
jangan mengalah hanya kerana wanita ! kau mesti kuat aliff :)

eh eh aku sekarang dah nampak yang pengunjung blog aku makin berkurang --'
follower pon dah kurang bertambah
bila aku usha usha blog kawan aku yang dulu follower dia berpuluh je dah melepasi aku
cishhh! sangat jelous :P
tolong lah promotekan blog aku please kawan kawan ~
hehehe ;)



4 komen:

Alia Laila said...

tepatt sekali. memang leleh ah kalau lagu sedih kena setepek tang batang hidong ! =..=


follower dah ramai tu pun nak sedih ? apedaa ;D

Nazrul Ashraff said...

ko - memang - jiwang..haha

ms. lappy =) said...

tapi kan..paleng tension bile
xde angin.. xde ribut..
kite meleleh..
sengal kan ??

Unknown said...

:'(