WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Saturday, February 5, 2011

SHUSHI DALAM PERUT






first time makan shushi !
oh mai God
HAAHA
jakun sikit bila tengok rail shushi tu bergerak macam tempat bagasi kat airport tuu --'
hehe

aku hari ni cuti kerja
so decide dengan kawan yang baru balik plkn pergi hang out kat bandar
sambil nak rasa shushi
dah lama kot mengidam nak makan
haha !
so tadi tertunai gak hajat aku nak makan shushi
ketawa ketawa lagi kitorang berdua kat sana sebab first time makan shushi
aku lagi lah, dah lah nak kena makan pakai chopstick
jadah kau nak pakai tangan, buat malu jee --' HAHA
nasib baik kawan aku yang aku ajak ni pandai guna kan chopstick
so dia yang ajarkan aku
ohhh malu sikit kot sebab baru nak belajar
hehehe
last last boleh lah pakai even tersasul sikit chopstick dia
HAHA biasalah !
lepas tu tengok lah kat landasan yang bergerak tu apa jenis shushi yang ada
mula mula kitorang nak cari yang pinggan warna biru sebab murah!
last last pinggan tu tak nampak langsung --'
ada orang lebih cepat dari kami
HAHAHA
last last ambil je yang mana mana asal nampak sedap
memang tak salah pilih la sebab memang puas gila !
hehe
aku berhabis rm20+ makan shushi tuu
terima kasih FAZIL sudi teman aku makan benda tu
hehehe

then pergi macd dengan dia
sebab dia nak connect internet kat situ
hah kau nak tahu tak apa modal kitorang pakai semata mata nak pergi ber-connect kat situ?
hehe
just beli ice creamm then menghabiskan dua jam kat situ
bergelak ketawa . tengok profile kawan kat facebook . bergosip .
lepas tu bateri lappy dia nak habis
terpaksa tutup lappy then keluar dari macd tuu

eh eh belum habiss lagi ! :P
lepas tu pergi tempat kerja aku pergi cuci mata tengok baju and seluar skinny kat situ
wah ! i'm love seluar skinny ! hehe
tapi mahal lahh . tak cukup duit nak beli
so decide dapat gaji kedua nak tong tong beli seluar skinny
nekad !
hehehe

okay itu lah kerja aku bila off day
bukan rehat kat rumah, pergi jalan jalan kat bandar memenatkan badan
HAHA
tapi seronok sangat !
once again! thank you FAZIL and semoga seronok di plkn nanti okay ! :P
wait wait ! thanks kat amierul sebab layan kitorang tadi walau sekejap je kan ! :P
suka dengar kau cakap'IRRAISHAMASSE ' tapi aku dengar macam washi mashi. HAHA kerja elok elok :)
p/s : dah lupa nama semua shushi yang dimakan. susah noh nak sebut . HAHA

9 komen:

Unknown said...

hahaha sedaapp tak makan shushi tuu ? gudjob :))

Nurul Aida Shafiena said...

ehhhh , nak jugakkkkk shushi tuhh . rasa apa eh? HAHAHAHA . mai lah pos kat sini . :D

Aliff Haikal said...

aida : kalau post mesti basi.. HAHA turun johor :P

Elie Lily said...

nxt time bawak elie pergi makan sushi sama ya!
hahaha

Anonymous said...

errr....xske sushi~

Aliff Haikal said...

little cartoon: haha suka shushi ke ? yuk ah. sy bawak tapi awk bayarkan :P

aiezhaa: kenapa taksuka ? sedap lah! hehe

Nurul Aida Shafiena said...

kalau turun joho mesti shushi tuh dah abis . hahaha . post je kan senang . gune pos lajuu . HAHA . :P

Maizan said...

aku benci sushi.. HAHA..BLUEK.. :P

gEe said...

wahh. bestnye sushi, lg2 klau sushi belut.. ish, lapar serta merta..