WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Wednesday, February 23, 2011

MIMPI MAINAN TIDUR,KADANG KADANG BOLEH JADI BETUL

petang tadi aku tidur
biasalah dah tak pernah dapat peluang tidur petang sejak kerja ni kan
punya lah nyenyak tidur sampai ke dalam mimpi
okay guest what aku dapat mimpi apa ?

aku mimpi pasal result spm aku
fuhhh punya lah excited nak ambil result sampaikan terbawa dalam mimpi
dalam mimpi tu kannn
aku dapat 3A[ 2A , 1A-] B+[mathematic] D[additional mathematic]
subjek lain aku dah lupa
dalam mimpi tu aku menangis bila dapat result macam ni
mana taknya aku tak percaya yang aku dapat B+ mathematic T_T
aku score A+ mathematic tu
tapiii addmath tu aku doa doa lah dapat lebih tinggi dari mimpi tu . AMIN
memang cuak lah beb sementara nak tunggu result keluar ni
KEMENTERIA PELAJARAN MALAYSIA bila nak tetapka tarikh ni ??
dengar cerita 28 FEBRUARI 2011 ni
so harap harap la
guys ! doakan aku dapat score minimum 5A okay ! aminnnnn ;')

4 komen:

Eliza Sulaiman said...

good luck ya,

semoga kita semua dapat result yg cemerlang, amin~

:)

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

wah, SPM macam aku jugak ... anyway, sama2 teruskan berdoa dan berusaha lah ek ... :)

Aliff Haikal said...

inshaALLAH guyz ! :)

Nazrul Ashraff said...

wehh!! haha..seram2..