WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Thursday, February 3, 2011

ANNOYING --'

aku bengang sungguh lah
aku nak kerja cari duit bukan kerja nak cari musuh
okay aku cerita kat kau satu satu eh
jangan cakap apa apa sampai kau habis baca cerita aku ! :P


hari tu tak aku tengah susun susun album kat rak department aku
tengah aku susun album tu aku perasan ada dua SHE-MALE nak turun kat escalator
then dua SHE-MALE tu tengok aku then kenyit mata kat aku
ohhh no! aku ketawa je ah tengok gelagat dua SHE-MALE tu
then masa aku nak letak lebihan album dalam stor ada seorang perempuan jumpa aku then bagi satu nom telefon
aku tak syak apa apa lah kan masa tu
aku ambil lah nom telefon tu and perempuan tu blah tak cakap apa apa
aku try lah contact nom telefon tu
then si SHE-MALE ni boleh call aku ! cakap aku cute lah comel lah
oooomaigod ! kalau aku tahu aku tak try contact --'
then dia mesej mesej aku,call call aku,miscall lah
tengah malam pon dia kacau aku
aku tak layan dia call aku, ke mesej aku ke.. urgh ! so annoying !
bila aku sound dia jangan kacau, mula lah dia maki hamun aku
aku apa lagi, pantang orang maki hamun aku so aku maki hamun balik dia !
alih alih semalam dia datang kat department aku berlakon konon nak beli barang
lepas tu macam macam gaya dia buat depan aku
gaya PONDAN ! --'
aku ketawa dan terus ketawa je kat situ
lepas tu dia mesej aku 'berlagak'
pheh ! aku hangin je bila dia kata macam tu
dia fikir aku nak layan ke dia . dia pon ada apa yang aku ada
lepas tu dia maki aku lagi siap bagi warning nak datang department aku nak bagi malu aku
lepas tu dia ugut ugut aku nak buat tu lah ini lah
weii! cuak sei . lepas tu aku cakap kat dia, sekali lagi dia ugut aku,memang aku report polis
lepas tu dia mula mesej lembut kasi cair konon
pergi mati lah pondan , aku tak kira sekali lagi dia ugut memang siap lah dia
kes polis !

hamik kau . nak main dengan api sangat kan
hadoii. tak sangka sampai macam ni sekali kan aku punya story kat tempat kerja
hadoiiiii !

2 komen:

@anisaswadi said...

seriously , shemale sememang ne annoyed . saya un pena kena dulu . dia kalau mare , maki hamun , bila kita ckp na report polis , terus kecut . just ignore dye .

Nur Haslinda said...

haha entri ni klaka pn ade ~ nme pn SHEMALE kn .. da bese sgt da cite2 psl ni ~ repot polis je bagos. hapuskan SHEMALE !