WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Tuesday, July 5, 2011

THE IMPORTANT DATE


1.8.2011 adalah tarikh keramat bagi aku
sebab ?
sebab start tarikh tu kitorang kena kuarantin di dalam bilik masing-masing sambil ulangkaji pelajaran
sebab 2.8.2011 dah start UPS ( Ujian Pertengahan Semester) bagi program matrikulasi seluruh malaysia . errr taktahu ah kan kalau ada tempat lain yang tak sama tarikh dengan matrik aku . huahuahuah :P

so dats mean tak sampai sebulan je lagi aku dah nak UPS kan
then boleh lah bercuti-catan selama seminggu ehh dua minggu okayyy :D
sekarang ni lecturer-lecturer tengah dok busy mengajar dalam kuliah plus dalan tutoran
mana taknya , tinggal beberapa minggu je lagi nak cover 4bab untuk UPS nanti
so far aku boleh follow pembelajaran kat sini
masa awal-awal hari tu memang lah agak kelam kabut . haha
tapi kan tapi kan , aku rasa belajar additional mathematic kat sini lagi senang dow dari sekolah . HAHA habis ah cikgu aku baca nanti , :P
tapi serious , masa sekolah kan , form5 baru aku dapat follow addmath , tapi kat sini sebulan je kod aku dah dapat catch up math dia
even math kat sini sambungan dari add math kat sekolah
tapi dia lebih advanced tauuuuu
so siapa yang rasa bangga terer add math kat sekolah tu , simpan-simpan lah kebanggaan anda tu yeee . HAHA
lepas tu kannn , akaun dia lebih advanced
kat sekolah kan kita buat akaun T
so kat sini kena update sikit sebab jarang guna akaun T .
aha jeng jeng jeng . siapa yang nak tau . masuk lah matriks yeee !

HEY HEY NAK HABAQ MAI KAT HANGPA SEMUA
siapa yang kata matriks ni susah ?
matrix ni tak susah mana der
kalau susah kenapa aku boleh lagi beronline berfacebook ?
TEPUK DADA TANYA SAKIT TAK . haha

SO ?
JOM MASUK MATRIX RAMAI-RAMAI
pssssssst : ini untuk adik-adik aku je , yang sebaya dengan aku takboleh nak masuk dah -,-'

kfinethxbye

4 komen:

You said...

salah tu dik. tepuk dada tanya selera, kalau lapar, gi makan kedai bang din. ekeke. dipetik dari cikgu kesayangan encik kamarul :)

LaLa mhdnor said...

gudluck la yer...
2.8 nak ujian, 1.8 study...
mesti ujian tu senang je kan,hahaha

AMEER & 'AMIRAH said...

eleh2 . tarik 2.8 tu sungguh bermakna aw ..

Nur Abdullah said...

1 soalan...
tepuk tu incase tepuk dada or tepuk dua2 tangan dpn dada??
kalau yg second though maknanya tak sakit la..hehehe:D