THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Monday, July 19, 2010

takde tajuk kot

saya rindu awak wahai facebook.myspace..tagged.blogger.chatroom

haha!

lama jugak aq xbukak mereka2 ini.
sebab bapa aq bawa laptop terbang ke sabah
wah ! merantau jauh sgguh laptop ini yea
xaci la ! haRhaR

plkn ? ye saye
aq mmg nak sangat pergi plkn nih
so aq try la msg [SEMAK PLKN 93120807**** send to 15888]
tunggu . tunggu . tunggu . tunggu dan tunggu
tepat pukul 10.15 aq dapat mesej pengesahan yang agak haihhhhh
>Maaf ! 93120807**** anda tidak dipilih ntuk menyertai plkn siri 8/2011. terima kasih<
hoi ! gila x sedih kaw. aq mengharap gila nak pergi plkn nih. last2 xdapat.
kaw tawu tak aq hantar pukul 2.15 n dapat kol 10.15. xlama pulak kan semata2 nk tunggu mesej nih
kawan2 aq yang xnak pergi dapat siod. jeles sgguh saya. kekasih hati[?] aq dapat jugak
haiseyman betol la. dy ckp dy xnak pergi. xkan nak mohon tukar pulak kan
so terpaksa la merelakan hati nih bagi dia pergi. padahal dia mmg xnak pergi lgsg
xminat la katakan. tulah awak ! yang nak pergi xdapat.yang xnak pergi dapat
haihhhh =__=
. tapi aq malas nak pikir banyak2

dah tak dapat. tak dapat je la. nak wat cmne kan
last2 aq sedar. ada gak hikmah dy. aq kan nak amik lesen kereta pas spm
so kalaw aq masok plkn. xtertunai la hajat aq nak amik lesen kereta
hehe . so terubat la sikit kesedihan hati ini.

trial lagi berapa hari wak ?
xsampai sebulan lah .
aq masih boleh bersuka ria dan seronok seronak
haihhh. kenapa aq nih jenis malas nak belajar ek ? hehe
tp masa periksa aq boleh buat pulak.
kuasa Allah. Alhamdullillah lah kan.
;)




0 ribu orang sayang aku: