THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Wednesday, July 28, 2010

padan muka mu !

inilah padahnya bila tak baca betul2 syarat am nak masuk matrix
haha! padan muka awak aliff haikal
tulah.. lain kali baca sampai habis .
skrg tengok ? kan dah menyesal
urmmm... nak tawu kenapa aq menyesal ?
hah . ni lah yang menyebabkan aq rasa menyesal mohon :
  • saya faham bahawa saya boleh di minta ganti rugi sekiranya menarik diri daripada pengajian ini
  • saya faham bahawa kementerian berhak menempatkan saya di mana mana kolej pengajian ini
mampus aq . aq saja je mohon nak masok matrix
aq bukan nak masuk pon
camne nih ?? kalau aq dapat and aq tak pergi, aq kene denda ,habis lah aq !
haisyhhhh.. menyesal betul lah aq xbaca dulu sampai habis borang permohonan nye
and yg aq cuak tahap gaban , aq bukan nak jadi akauntan etc
aq nak jadi steward or chef jek
menyimpang tuh .
hahaha. habis lah kalau dapat matrix nieh,konfem cita cita aq xtercapai
tolong lah doakan aq xdapat ea . :D

1 ribu orang sayang aku:

AHMAD KAMAL B JANUDDIN @ IBRAHIM said...

huhuhu... wahhhh..
kenapa cita2 kita sama?? huhuhu