THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Friday, July 30, 2010

menjadi photographer tak bertauliah :D

eh korang
susah sgt ke nak amik gambar muka korang masa pakai baju sekolah ?
bukannya aq nak jual pon gambar korang tuh [laku ke kalau jual pon]
kan nak masokkan dalam majalah sekolah
tak susah mana pon ,
  1. kaw berdiri tegak kat tempat nak hamik gamba [posing di alu-alukan]
  2. aq pon capture gambar korang
xsusah kan ?
tapi asal dah dua hari aq bawak kamera nih ke hulu ke hilir cuma 7 orang jek nak amik gamba
korang tak pikir ke kebizian aq
bila aq tengah rajin nak buat kerja,korang pulak tak nak
nanti time aq tgh malas gila, baru nak terhegeh2 nak suruh hamik gamba
aq cepuk kang , hahaa

tolong lah bagi kerjasama sikit. xlama mana pon sesi photoshoot nye
seminit pon xsampai.
kang kalau aq hitamkan gamba korang, baru tawu
nanti kang ada yang melalak lah, menjerit lah, histeria lah
adeihhh kawan kawan. ;)

oke . cin cau

0 ribu orang sayang aku: