THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Monday, July 26, 2010

dah mohon . dah mohon :D

Alhamdulillah

akhirnya dapat gak aq mohon ntuk masok matrikulasi
itu pon bapak aq yang menawarkan ntuk belikan kod pin
sebab bapak aq tengok aq macam tak ada masa nak gi beli kod pin
yelah. boleh dikatakan lah setiap hari aq melekat kat skola
baik pagi , petang malahan malam jugak
haha
terima kasih En kamaruddin ;)

pasal kod pin ni kan
kawan aq yang dah beli agak lama n berlagak depan aq konon da beli
pon x mohon2 lagi. haha
padan muka kau. tulah,sapa suruh menunjuk depan aq. :p
isyh. jahat sgguh aq ni kan . hehe
tapi as a baik hati person, aq pon dengan hati yang terbuka luas nak tolong dy
tolong dengan memberi guna pakai internet kat rumah aq
tu pon dy taknak datang jugak
haihhhh. takpe la , kau bizi kan
datang lah bila kau tak bizi ea
:D

Opsss lupa pulak nak bagitau matrix mana yang aq mohon kan
haha!
Kolej Matrikulasi Pulau Pinang
Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan
Kolej Matrikulasi Johor Bahru

tapi kan ? ada tapinya lah
aq nak ke masok matrix nih ?
padahal aq bukan nak jadi akauntan
haha
takpelah aliff. muhun jep. dapat tak dapat lain cerita
kalau dapat form6 . kau masuk je lah mana kau suka ea aliff haikal
haha!

okie ? cin cau :)

0 ribu orang sayang aku: