WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Monday, July 12, 2010

awak dan saya

awak !
sakit tau tak perut nih awak
dari pagi sampai la ke malam wak
tak tau la kenapa tiba2 perut nih bole bwat hal
xpired agaknya kot
nk kene g repair neh
haha
tp mmg seksa la awak
tak boleh nak fokus belajar
tadi masa pj pon aq xmaen sgt
perut nih sakit sangat
yg budak2 neh xpaham bahasa agaknya
tak habis2 nak perli aq sebab xjoin
haisyhhh=__=
awak! kalaw saya xsakit perut nih awak. saya pon join la awak !
hishyhhh. dr pukul 3-6.30 mak aq suruh aq berehat
syg jugak kt aq ;)
skrg nih pon tengah sakit. tapi gagah jugak nak menaip . hehe [pukul 8 malam]
insyaAllah aq akan sihat seperti sediakala dan menjadi ALIFF HAIKAL yang heppy jek !
hahaha xD


awak ! tadi saya dah cuba nak lupakan 'dia' kat sekolah
saya xlayan dia sangat
saya angguk sahaja bila dia cakap apa2
awak ? kejam ke saya ??? haha
tapi tuh xtahan lama
dalam waktu skola pukul 9 lebih
aq sudah kembali normal dengan melayan dia wak
xboleh la nak lupakan dia
dia terlalu nice lah ! adeh =__=
susah betol la suka someone yang 1 kelas nih
dah la peluang nak daptkan dia TIPIs sangat
bila nak cuba lupakan dia
xboleh
awak ! saya jiwang nie2 . awak xkesah kan ? [reader aliff haikal blog]
hehe
okeh la awak ! saya dah xboleh taip panjang2

0 komen: