WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Tuesday, May 17, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN . CIKGU


hari ni tiba-tiba tergerak hati nak menaip entry pasal cikgu aku ni
HAHA
hey so what? takpe lah kalau awak-awak taknak baca
kita tak suruh pun awak-awak baca ;'( * ayat !* HAHA
hari ini macam biasa online facebook sebelum sebulan takboleh nak online :P
then terpandang ' BIRTHDAYS ' tepi kanan home facebook
OMG today is my teacher birthday lah !
so cepat-cepat buka profile cikgu then wish kat page dia
errrr agak macam nak skema ke tak nak ek wish kat cikgu
last-last buat macam biasa je lah , alaa cikgu ni jiwa remaja . HIHI

ingat lagi moment-moment masa sekolah dulu
lagi-lagi masa kitorang satu kelas plan nak buat suprise party kat cikgu aku ni
agak dua hari tak silap plan nak bagi betul-betul menjadi suprise
hari yang di nanti-nanti pun datang
masa tu aku sebagai si tukang ambil gambar pun dah ready nak snap moment terkujat cikgu aku bila cakap ' SUPRISE !'
kitorang sekelas jadikan seorang member ni sebagai umpan cikgu aku nak masuk kelas
masa ni kitorang buat dah habis waktu sekolah and masa tu ada kelas tambahan subject sains
kena sangat lah masa tu sebab cikgu aku ni ajar sains so kitorang curi-curi masa dia buat party ni
agak suka sebab kalau boleh taknak belajar pun hari tu . HAHA kantoi :P
berbalik kepada umpan yang aku maksudkan tu
kitorang suruh si umpan ni konon pengsan dalam kelas and sekumpulan budak perempuan bergegas jumpa cikgu aku nak cakap pasal benda ni
apa lagi punya kelam kabut cikgu aku naik tingkat tiga dari bilik guru kat tingkat bawah
masa tu memang semua orang duduk bawah meja and bagi orang-orang yang tertentu je buat lakonan .
tak sangka pulak kan lakonan dorang menjadi lagi-lagi masa dorang jerit ' IJA , SEDAR IJA , BANGUN IJA '
masuk jea cikgu aku dalam keadaan yang sangat kelam kabut kitorang sekelas jerit ' SUPRISE !'
waktu tu dapat tengok muka terkejut cikgu aku yang agak errrr hodoh . HIHI
mula-mula cikgu macam nak marah tau , tapi lepas dah cakap ' HAPPY BIRTHDAY '
terus hilang mood nak marah cikgu aku
so lepas dah kecoh-kecoh bagi ucapan waktu makan pulak
gila ah taknak banyak pulak kan makanan yang dibawa . HAHA
tapi lepas dah habis party tu cikgu suruh juga masuk kelas belajar
HAHA so nak taknak kena masuk ah gak kan even masa tu macam dah malas sebab perut dah kenyang

memang happening gilos ah masa tu
teringat balik moment-moment macam tu
so rasa macam berharga gila segala aktiviti yang kita buat kat sekolah dulu
even sekarang dah habis sekolah rasa macam nak pergi je sekolah belajar macam dulu-dulu
HIHI
apa-apa pun HAPPY BIRTHDAY cikgu asheeq !
jangan lupa kan kitorang tau , kalau lupa kitorang buat lagi kejam suprise party untuk cikgu nanti :P :P
and and tak lupa kirim salam sayang kitorang semua kat bekas cikgu yang pernah mengajar kitorang masa sekolah dulu .
cikgu ! doakan kitorang berjaya dalam hidup dan cerah masa depan . AMIN :)






2 komen:

M's said...

Aww, sweet gila kauorang buat macam ni! Hahahaha :p

teacher bonda said...

waa....so sweet alep..tqvm!!
mmg teringat besday celebration last year tu..very the tergezut tau. mmg mati2 sy ingat umpan tu pengsan lagi..
anyway..luv u all!!