THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Sunday, May 15, 2011

JANGAN TENGOK RAMAI-RAMAI . HAHA

psst : JANGAN TENGOK RAMAI-RAMAI 19/5/2011 . HIHI


siapa nak tengok cerita ni cer angkat tangan macam awokkk !

bagus !
haha
beb seriously tengok je trailer cerita ni aku dapat rasakan filem ni mesti MALATOPS!
tengok je lah dia punya drama yang berjelar tu pun orang sanggup tengok sampai habis
ini kan pula filem yang cuma sejam dua jam

aku memang nak tengok cerita ni !
cuma aku fikir sempat ke nak tengok 19 hari bulan ni sebab mesti orang berebut beli tiket
silap-silap hari bulan dalam mimpi je lah aku terbayangkan cerita ni
HMMM korang rasa korang pergi tengok tak cerita ni ?
HIHI
aku dah nak gerak keluar dari johor 20/5/2011 sehari lepas dia tayangkan
sangat berharap dapat tengok !

korang nak tengok tak ? ? ?

SINOPSIS

Filem ini adalah kesinambungan drama Nur Kasih di mana pengakhiran ceritanya, Adam berjaya mendapatkan kembali cinta dari Nur Amina dan Aidil juga begitu berjaya mendapatkan kembali kepercayaan isterinya Aliya. Untuk filem ini, Aidil menjalani kehidupannya sebagai seorang bapa tunggal kepada dua cahaya mata iaitu Ilyas, 7, dan Maryam, 5, setelah isterinya, Alia (Ayu Raudhah) meninggal dunia.

NAK TAHU KESUDAHAN DIA ? TENGOK KAT PAWAGAM OKAYYYY . BYE

1 ribu orang sayang aku:

b a m b a m ' s said...

mesti ar tengok! remy ishakkkkkkkkk tuhhhhhhhhhhhhhh!! hahahah!