THANKS FOR READING !

TUAN PUNYA BLOG

My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Tuesday, June 28, 2011

SAYA HARGAI PUJIAN AWAK TU

' ramai budak perempuan cakap kau comel '
' alep , muka kau ni macam perempuan lah '
' jangan lah buat muka cute sangat weh '

itu lah kata-kata yang selalu aku dengar bila duduk dalam bilik,masuk kuliah,masuk toturan
terima kasih ye awak sebab puji saya
tapi saya nak cakap kat sini satu je
kalau awak puji saya , bermakna awak dah puji ciptaan ALLAH
alhamdulillah sebab ini semua kurniaan ALLAH kat aku
so nak buat macam mana , kalau ada orang puji
aku terima kasih je la .
tapi kadang-kadang tu kelakar jugak
HAHAHAHAHA

DENGAN KAWAN SEKELAS

4 ribu orang sayang aku: