WELCOME TO MY BLOG
My photo
Dulu saya selekeh, tapi sekarang dah handsome sikit =D

Wednesday, June 1, 2011

PAKAI NAME TAG MATRIX tuuuuuu

ASSALAMMUALAIKUM

hey hey guess where i'm kinda rite now ?
HAHA
actually aku tengah online kat computer centre kat matriks aku ni ha
dah lebih seminggu aku duduk sini baru aku tahu yang matriks ni ada cc
kasihan deyh aku ;'(
lama gila sei tak active dalam dunia blog ni semenjak jadi student
paling latest post aku dalam dua atau tiga minggu lepas
HUHU

seriously aku tak sangka akan jadi student after 5month leave a school
memang suasana tak sama macam sekolah lah
aku nak share sikit ah sepanjang aku ada kat matriks ni ;')

masa hari pendaftaran , awal-awal pagi aku dah bertolak dari penang
tak silap dalam pukul 4.30 pagi . HAHA gilaa awal kann ?
lepas tu dalam pukul 8 pagi tu dah sampai kat perlis
hmmmm masa tu aku tengok keadaan sekeliling macam errrrrr nothing jek kan
yang aku nampak cuma sawah je . HAHA
masa dah nak sampai KOLEJ MATRIKULASI PERLIS taknak kencang lak an jantung aku
rasa-rasa macam nak tercabut pun ada . :p
masa dah sampai depan pintu gerbang KPM, wow !
soooooooooooooooo huge !
lepas tu masuk lah dalam matriks tu
taknak ramai pulak kan masa tu , padahal pendaftaran masa tu cakap pukul 8pagi
HAHA
so aku adalah bilangan yang ke 487 .
see? ramai tak ramai an even baru pukul 8 .
agak penuh ah jugak masa tu dengan bakal-bakal students plus with their family
tapi masa aku datang tu boleh kata lah kebanyakan nya perempuan
kalau ada sepuluh kereta yang lalu depan aku , 3 kereta je yang students lelaki
HAHA
agak bangga diri di situ :p

after tu tunggu lah giliran masa untuk mendaftar
lama lah jugak nak tunggu sebab aku yangt ke 400 kann
er actually aku malas nak cerita pasal pendaftaran lah
HAHA
buat korang boring je kan :P
skip !

aku ni dah lah first time masuk asrama plus berjauhan dengan family yang beribu batu tu
so faham-faham lah kannn bila family aku dah balik petang tu
rasa sebak je dalam hati
masa tu ' mana mak aku? mana ayah aku? '
gila tak rindu even baru setengah jam dorang dah balik
so nak taknak kena kuatkan semangat !
dalam dua hari tu aku dah boleh sesuaikan diri kat sini
keadaan tempat dia yang PANAS . kawan-kawan yang superb ! roomate yang okay
alhamdulillah~
minggu orientasi pulak tak lah seteruk yang aku selalu dengar
kena regging lah , kena buli lah
kat sini TAKLIMAT je memangjang . HAHA agak bosan kodddd

minggu ni aku dah start kuliah
very different lah suasana dia
ni nak habaq mai kat hangpa
HAHA
kelas pukul 8pagi, so kena bangun pukul 7 plus solat subuh
7.30 keluar asrama pergi sarapan kat cafe
after tu masuk kuliah yang seramai 100+ students dia
agak bangga jugak sebab lelaki ada dua baris je tempat duduk . HAHA BAYANGKAN
so masa tu saham memang agak tinggi . HUHU
lepas dah sejam kuliah , berkejar pulak ke kuliah lain
alhamdulillah lah kalau dapat kuliah yang dekat , kalau dapat yang jauh memang tak tercungap-cungap pulak . HAHA
lepas tu ada kelas TUTORAN . kelas ni macam kelas amali lepas dah dengar kuliah
errrr susah nak terangkan . HUHU
kelas dia semua sejam-sejam je
start kelas dari pukul 8pagi sampai 4petang
tapi tak penat lah even sampai pukul 4petang
sumpah aku tak tipu :)
lepas tu dapat pulak classmate yang sporting plus fun , memang seronok ah
weh weh nak tau tak ramai awek cuns kat sini . HAHA
rambang mata kod nak pilih :p

okay lah masa aku kat dalam cc ni pun macam dalam kuliah sejam je
so dah nak habis lah ;'(
maybe lepas ni aku akan post je selalu sebab ayah aku bagi green light aku nak bawak notebook *keningkening*

okayyy ! bye

p/s: sorry ! boring kan post aku ni . sebab dah lama tak menaip so ayat jadi tunggang langgang . HEHEEHE :)

2 komen:

scha vella said...

wahh!! bestnyer dapat g matrik, anyway congrats ya=D

lalalilo said...

wah . macam best ja matrik kat sane tuh .
nak study sane lah tahun depan . ;D